هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
هزاران صهیونیست تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای هجدهمین شنبه متوالی علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعتراض‌ها و تمردهای اخیر نظامیان این رژیم هم‌زمان با تظاهرات گسترده اعلام کرد این اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کند.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
سرزمین های اشغالی برای هشتمین هفته متوالی شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
رسانه های صهیونیست شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای هفتمین هفته متوالی خبر دادند.
رسانه های صهیونیستی شامگاه شنبه از تظاهرات گسترده در سرزمین های اشغالی علیه کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ششمین هفته متوالی خبر دادند.
سرزمین های اشغالی برای چندمین هفته متوالی شاهد تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
منابع خبری از تظاهرات گسترده در تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع خبری از تظاهرات گسترده در تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
مغربی ها تظاهرات گسترده ای مقابل پارلمان این کشور در همبستگی با ملت فلسطین و در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
تعداد زیادی از مردم با برپائی تظاهرات گسترده ای مقابل دفتر نخست‌ وزیر انگلیس در لندن، شعارهائی را درباره قطع حمایت از رژیم صهیونیستی سردادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ