معترضان صهیونیست در سی و دومین هفته تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و سیاست های کابینه او، یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت دو روز خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور هراز محدوده تونل مشاء تا اطلاع بعدی مسدود است.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
ژان نوئل بارو وزیر دیجیتال فرانسه وارد تنش میان اتحادیه اروپا و توئیتر شده و در همین راستا تهدید کرده دسترسی به شبکه اجتماعی را مسدود می کند.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان از پُر و مسدود شدن ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
اهواز - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن مسیر ۶۰ روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.
رئیس بخش تحریم‌ های وزارت خارجه فنلاند امروز از مسدود شدن دارایی‌ های روسیه در این کشور خبر داد.
رئیس پلیس راه کشور از مسدود شدن جاده هراز تا پایان هفته خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
نتانیاهو اولین جلسه کابینه جدید را در حالی برگزار کرد که معترضان بزرگراه کلیدی قدس به تل آویو را مسدود کردند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحثی که پیرامون مسدودشدن حساب بی حجاب‌ها مطرح شده است، ضمن تکذیب این موضوع گفت: هیچ طرحی در این خصوص مطرح نشده، اما قانون عفاف و حجاب اجرا می‌شود و مجلس هم بر آن نظارت می‌کند.
اتحادیه اروپا تهدید. کرده در صورتیکه ایلان ماسک از قوانین سختگیرانه این منطقه درباره بازبینی محتوا پیروی نکند، توئیتر را مسدود خواهد کرد.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
مشهد ـ قسمتی از پیاده‌رو خیابان شیرازی مشهد، مقابل یکی از شعبات بانک صادرات فرو نشست.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: در حالی که پیش بینی ها حاکی از پروازهای یک سر خالی نجف-تهران تا قبل از روز اربعین بود، اما گزارشها از حجم بالای تقاضای برگشت هوایی زائران خبر می دهد.
مشترکان به اقدام پیشین وزارت ارتباطات اشاره کرده و گفته اند که این وزارتخانه پیش از این به ناگاه تصمیم گرفت که Safe Search گوگل را برای کل کاربران ایرانی فعال کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که وزارت ارتباطات در اقدام تازه اش دست به مسدودسازی سرویس پیامکی تلگرام و توئیتر زده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ