دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس برای پنجمین بازی پیاپی برابر تیم سابق خود مقابل ضربات پنالتی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواجه می‌گوید: «قرار است حدود چهارکیلومتر از کنارگذر شرق اصفهان از این‌پارک عبور کند؛ اتفاقی که خلاف قانون است و دخل‌وتصرف در پارک به‌شمار می‌آید، درحالی‌که براساس قانون هرگونه دستکاری انسانی در این‌پارک ممنوع است، مگر اینکه در شرایط خاصی کمیته‌های ملی تشکیل و تشخیص دهند که راه دیگری به‌جز عبور جاده از این منطقه حفاظت‌شده وجود ندارد. در کشور‌های دیگر هم مشابه این اتفاق افتاده است. مسئله مهم، اما این است که عبور جاده از چنین مناطقی با تبعات زیادی همراه است.
بارسلونا قصد ندارد بند خرید 16 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند و می خواهد این رقم را نصف کند. مشابه اتفاقی که در راه دائمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو رخ داده بود.
سرمربی آلومینیوم در دو سال پیاپی با اتفاقی مشابه در پایان لیگ برتر مواجه شد.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
مشابه اتفاق بحث برانگیزی که در دربی ایران شکل گرفت در ایتالیا هم اتفاق افتاد.
طرفداران‌اش همانند خود او ظاهری مشابه با غربی‌ها دارند. اتفاقا آن‌ها هم همچون ولیعهد محبوب‌شان، کراوات بسته و خود را مدافع دموکراسی معرفی می‌کنند اما بعد از هر سخنرانی تا می‌توانند بلند بلند شعار سر می‌دهند: «جاوید شاه». آقایان مدعی دموکرات‌منشی، با سر دادن شعار «کینگ رضا پهلوی»، او را تقدیس می‌کنند. با چشمان پر از شوق، گاهی هم برای دست‌بوسی «رضا» خم می‌شوند. خلاصه آن‌ها دموکراسی خواهانی هستند که در قلب آمریکا و اروپا از یک دیکتاتور بالقوه دفاع می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند با توسل به یک دیکتاتور، دموکراسی غربی را به ایران بکشانند
طرفداران‌اش همانند خود او ظاهری مشابه با غربی‌ها دارند. اتفاقا آن‌ها هم همچون ولیعهد محبوب‌شان، کراوات بسته و خود را مدافع دموکراسی معرفی می‌کنند اما بعد از هر سخنرانی تا می‌توانند بلند بلند شعار سر می‌دهند: «جاوید شاه». آقایان مدعی دموکرات‌منشی، با سر دادن شعار «کینگ رضا پهلوی»، او را تقدیس می‌کنند. با چشمان پر از شوق، گاهی هم برای دست‌بوسی «رضا» خم می‌شوند. خلاصه آن‌ها دموکراسی خواهانی هستند که در قلب آمریکا و اروپا از یک دیکتاتور بالقوه دفاع می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند با توسل به یک دیکتاتور، دموکراسی غربی را به ایران بکشانند
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
هیبریدها بین گونه هایی متولد می شوند که از نظر بیولوژیکی کاملاً مشابه هستند تا بتوانند بر همه موانع تولید مثل غلبه کنند. این جفت‌گیری‌ها به ندرت در طبیعت اتفاق می‌افتد، حتی زمانی که گونه‌ها در یک زیستگاه مشترک هستند.
یک حاشیه در جریان دیدار پرسپولیس و نساجی مشابه اتفاق فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بود.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
براساس اعلام اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان که در شهریورماه امسال منتشر شده است، حجم تجارت بین ایران و آلمان از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۲، ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشتته رشد داشته، به عبارتی در این مدت ۱۴۹۵ میلیون یورو معامله انجام شده است، درحالی که در سال گذشته ۱۲۸۵ میلیون یورو بوده است.
به طرز عجیبی خاطرات دیه گو مارادونا در شب بازی آرژانتین و هلند برای اهالی فوتبال در مستطیل سبز تکرار شد.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
در نشست خبری سنگال برای بازی مقابل اکوادور فقط مربی این تیم حضور داشت و فیفا به همین دلیل سنگال را جریمه خواهد کرد. اخیرا اتفاقی مشابه در مورد آلمان نیز رخ داد.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
استقلال و پرسپولیس در حالی مهیای بازی دربی می شوند که در روزهای گذشته اتفاق مشابهی را تجربه کردند.
سیدحسن خمینی گفت: طبیعی است که انتظار همگان از مسئولان مربوطه، علاوه بر برخورد با عاملان پیدا و پنهان این اتفاق و پیشگیری از موارد مشابه، آن است که با قصور‌ها و تقصیر‌های احتمالی که باعث پیدایش چنین اتفاقاتی می‌شود برخورد شود. ضمن آنکه وقوع چنین اتفاقات دردناکی همگان را به درک شرایط حساس کشور و توجه به دشمنان قدیم و جدید آن فرا می‌خواند.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
دولت تاکنون در مواجه با معرفی وزیر جدید تعاون رویه سکوت را در پیش گرفته است، رفتاری مشابه که سال گذشته درباره رونمایی از گزینه احتمالی همین وزارتخانه اتفاق افتاد شد.
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بسیاری از محصولاتی که در حوزه صنعت ساختمان در داخل تولید می شوند، قابلیت رقابت با کالاهای مشابه مطرح اروپایی را دارند.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ