سیدحسن خمینی گفت: طبیعی است که انتظار همگان از مسئولان مربوطه، علاوه بر برخورد با عاملان پیدا و پنهان این اتفاق و پیشگیری از موارد مشابه، آن است که با قصور‌ها و تقصیر‌های احتمالی که باعث پیدایش چنین اتفاقاتی می‌شود برخورد شود. ضمن آنکه وقوع چنین اتفاقات دردناکی همگان را به درک شرایط حساس کشور و توجه به دشمنان قدیم و جدید آن فرا می‌خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
دبیر کل  حزب الله لبنان در شب شام غریبان عاشورا در سخنانی در جمع عزاداران حسینی لبنان به حادثه تروریستی در شهر دمشق، پایتخت سوریه واکنش نشان داد.
همسر سیدحسین حسینی نسبت به انتقادات از او واکنش تندوتیزی نشان داد.
دروازه بان های اول و دوم استقلال در تمرین امروز این تیم عکس یادگاری جالبی انداختند.
در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی به احتمال تشکیل شورایی با حضور روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی نشان داده شد. با این حال ابطحی به خراسان گفت: اصل این خبر مبنایی ندارد و کسی از این افراد در جریان این شورا نیست.
واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حالی ادامه دارد، که این رسانه ها به بحرانی بودن اوضاع این رژیم اذعان کردند.
سید حسن نصرالله افزود: حاج قاسم فردی بااخلاص بود و یکی از نامزدهای طبیعی برای ریاست جمهوری ایران بود اما وی ترجیح داد در جبهه باقی بماند، او عاشق شهادت بود و چیزی برای خود نخواست.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با انتشار استوری، به حضور فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیریت باشگاه واکنش نشان داد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
واکنش دیدنی سیدحسین حسینی در دقیقه 90+10، اجازه نداد که پیروزی شیرین آبی ها از دست برود.
مدت ها است که موضوع واگذاری سهام خودرو و خساپا در رسانه ها منتشر می شود و مسئولین در این رابطه زمان های مختلفی را پیرامون وقوع این امر اعلام کرده اند. آخرین خبرها در رابطه با واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا چیست؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش کیفیت و تنوع محصول در غرفه ایران خودرو نسبت به سال‌های گذشته کاملا مشهود است.
آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب فرمودند: امروز هنگام سخنرانی آقای حسن خمینی برخی سروصدا ایجاد کردند، این را همه بدانند که من با این کار مخالفم.
مشاور قالیباف به تذکر رهبر انقلاب درباره تخریب افراد و شعارهای تخریبی هنگام سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد.
کرباسچی به عکس دستکاری شده روزنامه دولت در توئیت خبر دیدار روحانی ، خاتمی و سیدحسن خمینی با هشتگ #دروغ #روزنامه_ایران واکنش نشان داد.
یادگار امام نوشت : ضمن همدردی با بازماندگان، امیدوارم با تدبیر دولت محترم و همه ارگان های مسئول، کلیه خسارت دیدگان حادثه صاحب سرپناه و امکانات لازم شوند و در فصل گرم تابستان از این وضع دشوار رهایی یابند.
سید حسن خمینی به انتشار فیلم جدید از برخورد خودرو گشت پلیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ