پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
آلبرت بغوزیان، کارشناس اقتصادی در مورد ادعای تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اعلام این رقم به این معنی است که درآمد‌هایی که در بودجه سال قبل پیش‌بینی شده بود با هزینه‌هایی که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته بودند تنها ۳ درصد اختلاف داشته و کسری بودجه چندانی نداشته‌ایم و رشد نقدینگی هم از جانب کسری بودجه نبوده است.
روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
وزیر دادگستری آمریکا ادعا کرد به سه نفر اتهام تلاش برای ترور یک شهروند آمریکایی ایرانی‌الاصل را وارد کردیم.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
ستاره‌شناسانی که دنباله‌دار E ۳ را ردیابی کرده‌اند، ادعا می‌کنند که این دنباله‌دار دارای گیسو یا کُمای سبز-آبی و یک دنباله یا دُم طلایی است.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
سلیمانی، کارشناس داوری گفت: کمیته انضباطی با ساپینتو مماشات کرد. حداقل محرومیت او ۳ جلسه بود.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.
ادعا شده دراگان اسکوچیچ ۳ ستاره تیم ملی که از مهدی تاج حمایت کردند را خط زده است.
گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S۲۳ Ultra از سنسور HP۱ استفاده نخواهد کرد و درعوض، می‌توان به سنسور ISOCELL HP۲ که هنوز معرفی نشده، مجهز می‌شود. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گلکسی اس ۲۳ اولترا با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز زوم پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر همراه خواهد بود.
عربستان به شکل محرمانه هزینه برنامه‌های هسته‌ای پاکستان را پرداخت کرده است و در صورتی که ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کند، عربستان هم قصد دارد سرمایه‌های خود را نزد پاکستانی‌ها نقد کرده و کلاهک‌های هسته‌ای آماده‌ای از این کشور بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ