بارسلونا قصد ندارد بند خرید 16 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند و می خواهد این رقم را نصف کند. مشابه اتفاقی که در راه دائمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو رخ داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
بارسلونا پس از تور آمریکا تصمیم گرفته چهار بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را وارد فهرست تیم اول کند.
سه خرید نجومی و بالای 100 میلیون یورویی بارسلونا هیچ سودی برای این باشگاه نداشتند و ارزش پولی که برایشان هزینه شده بود را ثابت نکردند.
لغو بازی بارسا-یوونتوس در آمریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
بارسلونا به خاطر بندهایی در قرارداد انتقال نتو، باید چهار میلیون یورو به والنسیا پرداخت کند.
هزینه باشگاه بارسلونا برای تیم اول فوتبالش، 386 میلیون است که با احتساب قرضی‌ها به 440 می‌رسد. این رقم بالایی نیست و دو عامل دیگر باعث وضعیت وخیم کنونی بارسا شده‌اند.
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که پس از وعده خوان لاپورتا مبنی بر کنار رفتن از سوپرلیگ، دیگر از سوی یوفا محروم نخواهد شد و در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهد داشت.
متئو آلِمانی هفته های پایانی حضورش در بارسلونا به عنوان مدیر بخش فوتبال را پشت سر می گذارد و در پایان فصل از این باشگاه خواهد رفت. مارکا در مورد دلایل این جدایی نوشته است.
شکیرا باید 20 ماه نوامبر 2023 به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او 12 جلسه دادگاه با 200 شاهد پیش‌بینی شده است.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
هر دو نشریه مادریدی مارکا و آاس ادعای دیروز خوان لاپورتا را رد کردند و گزارش دادند که خطر اخراج موقت از لیگ قهرمانان همچنان بارسلونا را تهدید می کند.
رئال بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.
باشگاه بارسلونا با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، به دلیل محدودیت‌های مالی قادر به خرید بازیکن در زمستان نیست.
مهاجم هلندی بارسلونا صبح امروز به مادرید رفت و ساعاتی پیش نیز در تست‌های پزشکی اتلتیکو مادرید حاضر شد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسلونا، مشکلی با معاوضه ممفیس دیپای و مارسلو بروزویچ، هافبک کروات اینتر، ندارد.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
بارسلونا اگر در بازی بیرون خانه بعدی خود شکست نخورد، ژاوی از رکورد ویژه زین الدین زیدان عبور خواهد کرد.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ