در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران با کاستن از شکاف جنسیتی در حوزه آموزش زنان و دختران تا ۹۷ درصد، به یکی از نخستین کشورهای موفق دنیا از منظر برقراری عدالت آموزشی تبدیل شد.
رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت اظهار داشت: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی‌ترین سطح قرار دارد.
دانشجویان نخبه خارجی مقیم ایران طی بازدیدی از نزدیک با دستاوردهای شرکت های عضو پارک علم وفناوری پردیس آشنا شدند.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دستاوردهای هسته‌ای را حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی هسته ای دانست و یادآور شد: این دستاوردها در شرایط سنگین تهدید و تحریم‌های دشمنان صورت گرفت.
وزیر خارجه برونئی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایران بازدید کرد و خواهان توسعه همکاری دو کشور شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دوره معارف جنگ دستاوردهای بی‌بدیلی را برای دانشجویان در پی دارد.
قائم مقام وزیر علوم درامور بین الملل از آمادگی ایران برای اشتراک دستاوردهای علمی- فناورانه خود با کشور قرقیزستان خبرداد.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.
براساس نتایج ارزیابی فرآیندهای کیفی در ایران خودرو، ارتقا و تحول کیفیت در تمامی حوزه ها و سطوح فرآیندی و محصولی طی یک سال گذشته محقق شده است.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای گسترده کشورمان در عرصه هوایی گفت: ما خوشبختانه از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و امروز صادرات نیز داریم.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
سه کشور اروپایی پس از نشست شورای امنیت اذعان کردند که پیشرفت های علمی ایران در زمینه هسته ای برگشت ناپذیر است.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز، دستاوردهای ایران را باعث سرخورگی، تحیر و بغض آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی دانست.
رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
وزیر صمت با اشاره به اینکه پیوستن ایران به شانگهای برای کشور دستاوردهای بزرگی خواهد داشت، گفت: هر چه ما در مجامع بین‌المللی و پیمان‌های منطقه‌ای وارد شویم، تجارت خارجی تسهیل خواهد شد.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه ارزی وریالی این کاروان طبق برنامه شد نه بیشتر، گفت: حضور در قونیه دستاوردهای زیادی داشت از جمله اینکه ازبک‌ها را باید جدی گرفت.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ