آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
دانشجویان نخبه خارجی مقیم ایران طی بازدیدی از نزدیک با دستاوردهای شرکت های عضو پارک علم وفناوری پردیس آشنا شدند.
قائم مقام وزیر علوم درامور بین الملل از آمادگی ایران برای اشتراک دستاوردهای علمی- فناورانه خود با کشور قرقیزستان خبرداد.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.
براساس نتایج ارزیابی فرآیندهای کیفی در ایران خودرو، ارتقا و تحول کیفیت در تمامی حوزه ها و سطوح فرآیندی و محصولی طی یک سال گذشته محقق شده است.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای گسترده کشورمان در عرصه هوایی گفت: ما خوشبختانه از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و امروز صادرات نیز داریم.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
سه کشور اروپایی پس از نشست شورای امنیت اذعان کردند که پیشرفت های علمی ایران در زمینه هسته ای برگشت ناپذیر است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
دستاور‌های ارزنده‌ای که با تولید عبور مستقیم ایران خودرو میسر شد
مدیر مرکز همکاری‌های فناورانه دانش‌بنیان ایران‌خودرو از ایجاد امکان بهره‌برداری از نتایج همکاری‌های فناورانه ایران خودرو با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط سایر خودروسازان خبر داد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تشریح دستاوردهای تولید کامل و عبور مستقیم، از افزایش تولید هفتگی از نیمه دوم امسال با توجه به توقف تولید ناقص خبر داد.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز، دستاوردهای ایران را باعث سرخورگی، تحیر و بغض آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی دانست.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
وزیر صمت با اشاره به اینکه پیوستن ایران به شانگهای برای کشور دستاوردهای بزرگی خواهد داشت، گفت: هر چه ما در مجامع بین‌المللی و پیمان‌های منطقه‌ای وارد شویم، تجارت خارجی تسهیل خواهد شد.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ