رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دستاوردهای هسته‌ای را حاصل تلاش جوانان متعهد و دانشمندان سازمان انرژی هسته ای دانست و یادآور شد: این دستاوردها در شرایط سنگین تهدید و تحریم‌های دشمنان صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهوربا بیان این که موفقیت صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها الگویی برای دیگر صنایع است گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای نشان‌داد جوانان عزیز این کشور چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: بدون شک صنعت هسته‌ای مقوله‌ای قدرت‌ساز است.
جمعی از مقامات کشوری و لشکری صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی به پرسش‌هایی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و متخصصان فناوری هسته‌ای، پاسخ داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
تصاویری از دیدار علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید مصطفی احمدی‌روشن با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی بازدید کردند.
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح یکشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران یکی از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که رشد و ترقی را برای کشور به ارمغان آورده است.
اقدام ایران در شرایط فعلی به این معنی است که این پالس‌ها را به طرفین غربی ارسال کنند که ما علاوه بر مسئله موشکی و هسته‌ای و پهپادی، توانستیم در حوزه دریایی هم دستاورد‌هایی داشته باشیم؛ بنابراین طبیعتا آمریکایی‌ها حضور این ناو‌ها را در حوزه نفوذ خود برنمی‌تابت و به آن عکس‌العمل منفی نشان می‌دهند
افتتاح پنجاه وسومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای
پنجاه و سومین نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنعت هسته‌ای صبح امروز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: افزایش تولید غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با آغاز تولید در فردو نشانگر اقتدار کشور و عزم ایران برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای بوده، اما ما برای ساخت راکتورهای تحقیقاتی نیاز به اورانیوم با غنای بالاتری داریم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده از دستاوردهای گوناگون و متنوع از بین ببریم. ‌
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده از دستاوردهای گوناگون و متنوع از بین ببریم. ‌
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تشریح جشنواره همکار آسمانی گفت: در راستای جهاد تبیین، سازمان انرژی اتمی برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را به منظور تهیه مستند و تدوین حقایق تاریخی و حمایتگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در دستور کار خود قرار داده است.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ