سه کشور اروپایی پس از نشست شورای امنیت اذعان کردند که پیشرفت های علمی ایران در زمینه هسته ای برگشت ناپذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
فرمانده کل سپاه گفت: شکل گیری روند پیشرفت، قطع وابستگی، اعتبار و اقتدار علمی و فنی، دستاوردهای صنعتی، انسان سازی و جامعه سازی از دانشگاه آغاز می‌شود.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.
اهداف اردوهای راهیان پیشرفت نورانی؛ معرفی دستاوردهای علمی و صنعت کشور در زمینه‌های مختلف و امید آفرینی در نسل نوجوان و جوان است.
قائم مقام وزیر علوم درامور بین الملل از آمادگی ایران برای اشتراک دستاوردهای علمی- فناورانه خود با کشور قرقیزستان خبرداد.
اصفهان- دستاوردهای علمی ۹ دانشجوی فعال محیط‌زیست در هفتمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست معرفی و از آنان تجلیل شد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: انتظار می رود که دستاوردهای شرکتهای دانش بنیانی که مورد حمایت قرار می گیرد برای محرومیت زدایی در روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.
تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، آشنایی با دستاوردهای علمی و گسترش تعامل و همکاری میان پژوهشگران علوم اعصاب پایه و پالینی برگزار می شود.
وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در صدد ارتقا بهره مندی از دستاوردهای فناورانه برای بهره وری از آب های ژرف است.
همزمان با هفته پژوهش، آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت، ابنیه و بافت، زبان‌شناسی، گردشگری و هنرهای سنتی ارائه می‌شود.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد ۴۵ روز دیگر توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در قالب هفته پژوهش ارائه می شوند.
امام جمعه موقت اصفهان به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون از جمله افزایش حدود ۲۰ برابری تعداد استادان دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی، ساخت رُبات‌های انسان نما اشاره کرد و گفت: مهمترین پیشرفت در سال‌های اخیر در دستاورد‌های ارزشمند در صنعت هسته‌ای است که کارآیی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی، آموزشی و دانشی کارکنان شهرداری تهران، جهت شناسایی توانمندها و استعدادهای کارکنان شهرداری خبر داد.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ملت ایران بود.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اتفاقات اخیر موضوع در حقیقت، فوت یک خانم نبود بلکه علت آن دستاورد‌های ملت ایران به ویژه در حوزه علم و فناوری است، دشمنان اعتراف می‌کنند که اژد‌های ایران بیدار شده و دستیابی ایران به علومی مانند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به عنوان یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین رشته‌های دانش را برنمی‌تابند به گونه‌ای که یک مجله علمی آمریکایی اذعان کرده ایران در ۳۰ سال گذشته به اندازه ۳۰۰ سال پیشرفت کرده و همین علت حوادثی، چون اغتشاشات اخیر است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ۱۵۰ شرکت فناورانه در نمایشگاه فناورانه ونزوئلا حضور می یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ