وزیر خارجه برونئی از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایران بازدید کرد و خواهان توسعه همکاری دو کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری و پزشکی دقیق از برنامه این ستاد برای توسعه همکاری و روابط علمی و تجاری با کشور اندونزی در حوزه‌های آبزی‌پروری، اصلاح نژاد مولکولی و ...خبر داد.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به تداوم همکاری پارک فناوری پردیس با مجموعه‌های بین‌المللی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرمستقیم در همکاری با دانش‌بنیان‌های خارجی محقق می‌شود.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران توسعه یافته و شتاب می‌گیرد.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد این کشور با الجزایر در زمینه هسته‌ای و نظامی همکاری می‌کند.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت سرمایه گذاری با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و سازمان همکاری‌ اقتصادی هشت کشور در حال توسعه اسلامی (D۸) با ارتقاء تعاملات به سطح جدید دست یافتند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
معاون رئیس جمهور ونزوئلا از همکاری فناورانه و دانشی ایران با این کشور خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همسر رئیس جمهور زیمباوه گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور روابط در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با هدف زمینه‌سازی بکارگیری طرح‌های فناورانه و نوین در توسعه اشتغال جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ