رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان عصر امروز در سالن الشباب منامه برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت‌های ژنتیک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف هستیم و در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.
با سرگیری روابط ایران و عربستان می‌توان به همکاری‌های مشترک نفتی این دو کشور امیدواربود همکاری‌هایی نظیر یکپارچه سازی توسعه میدان که می‌تواند اثرات مثبتی برای هر دوکشور به دنبال داشته باشد.
زاهدان- رئیس جمهور با تأکید بر گسترش روابط دو کشور ایران و پاکستان از آمادگی برای افزایش انتقال انرژی بین این دو کشور سخن گفت.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
مهینی: اردن را آنالیز کردیم و آماده صعود به دور بعدی مسابقات هستیم.
گیبل استیوسون قهرمان کشتی آزاد در سنگین وزن المپیک توکیو اعلام کرد که قصد دارد در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان می‌توانند با تعیین چشم‌اندازی مشترک به توسعه صادرات در بازار اوراسیا دست یابند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در چارچوب توافق قبلی، آماده حل مشکل مربوط به زندانیان ایران و بلژیک هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
هافبک سپاهان تاکید کرد با آمادگی کامل به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌روند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت: گفتگوهای ما با عربستان سعودی در مسیر خودش ادامه پیدا خواهد کرد. این طرف سعودی است که تصمیم بگیرد رفتار سازنده داشته باشد.
ملی‌پوشان فوتبال ایران به دنبال کسب پیروزی مقابل آمریکا و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هستند.
گرت بیل ستاره تیم ملی ولز با شادابی ویژه ای در تمرینات امروزاین تیم حاضرشده است.
تیم ملی انگلیس شب گذشته وارد قطر شد تا برای اولین دیدارش برابر تیم ملی ایران آماده شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با وزیر دفاع قرقیزستان گفت: نیروهای مسلح ایران آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های دفاعی در ابعاد مختلف آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی اعلام می‌کند.
معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی با حضور در کنفرانس بین‌المللی تاجیکستان موقعیت جغرافیایی استراتژیک و مزیت‌های لجستیک ایران را تشریح کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادعاهای بی اساس که بر پایه اطلاعات غلط و مفروضات مغرضانه مطرح می‌شود، بخشی از فضاسازی سیاسی و هدفمند دستگاه‌های رسانه‌ای برخی از کشورها علیه ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ