روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس جمهور در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت.
کرمان- رئیس‌جمهور امروز در ادامه سفر به استان از پروژه انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس بازدید کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی در کاراکاس بازدید کرد.
رئیس جمهور در جریان حضور از پیش اعلام نشده در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست مؤثر در شهر تهران در جریان فعالیت‌ها برای نگهداری، آموزش و توانمندسازی دختران قرار گرفت.
رئیس جمهور در جریان حضور از پیش اعلام نشده در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست مؤثر در شهر تهران در جریان فعالیت‌ها برای نگهداری، آموزش و توانمندسازی دختران قرار گرفت.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
رئیس جمهور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی با برخی متقاضیان صحبت کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت.
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد. منبع: تسنیم
رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
رئیس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.
رئیس جمهور بلاروس از محل استقرار تجهیزات نظامی مشترک این کشور و روسیه بازدید کرد.
حجت الاسلام رئیسی رییس‌جمهور از پایانه حمل و نقل کالای تهران در سفر به شهرستان نسیم شهر به صورت سرزده بازدید و با حضور در بین رانندگان مشکلات آنها را شنید.
رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.
رئیس جمهور از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
رییسی گفت: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: پروژه انتقال آب جنوب‌تهران به دشت ورامین سال‌هاست که معطل مانده و دیگر نباید روی زمین بماند
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان گفت: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.
رئیس جمهور در بازید سرزده خود از روستای کردآباد بازدید و با مردم این منطقه دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ