سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احتمال نمی رود این کشور و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس یا دیداری داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد گفت: ۵ نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی‌گردند.
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
یک مقام ارشد کاخ سفید با تأکید بر اینکه اولویت کنونی آمریکا مقابله با احتمال شعله‌ور شدن جنگ جهانی سوم است، مدعی شد واشنگتن از عملیات اوکراین در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
دولت چین اعلام کرد که احتمال اندکی برای دیدار وزیر دفاع این کشور و آمریکا وجود دارد.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
یک منبع امنیتی بلندپایه در استان الانبار از وجود سناریو بازگرداندن داعش به این استان با نظارت آمریکا خبر داد.
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.
کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
رئیس پلیس کنگره آمریکا هشدار داد که با وضعیت دوقطبی موجود در جامعه آمریکا، احتمال وقوع شورشی، شبیه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ وجود دارد.
تیم کشتی آزاد ایران در جام‌جهانی با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان هم‌گروه خواهد شد.
یک سناتور امریکا در بوستون، گفت که با شواهد اندکی از کاهش فشار قیمت‌ها، بانک مرکزی ممکن است نیاز داشته باشد تا نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه افزایش دهد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرکت می کند.
اقتصاددانان آمریکایی در یک نظر سنجی اعلام کردند آمریکا بسال آینده به رکود بی سابقه ای خواهد رفت.
بحث سفر نانسی پلوسی به ارمنستان یا به طور کلی مواضع ایالات متحده در خصوص جنگ آذربایجان و ارمنستان، الزاما در چارچوب روابط سرد و متشنج میان امریکا و روسیه تعریف نمی‌شود و یک ضلع سومی به آن‌ها اضافه می‌شود
وزیر خارجه سابق و رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) مدعی شد که به علت نحوه خروج آمریکا از افغاستان، احتمال حمله به این کشور از خاک افغانستان افزایش یافته است.
اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز اعلام کردند که فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش خواهد داد.
مانور قدرت ۷۲ساعته چین احتمال نبرد نظامی پکن و واشنگتن را بر سر جزیره تایوان به‌شدت افزایش داده است. به باور نیویورک‌تایمز، این مانور نظامی جذابیت مشوق‌های اقتصادی در سیاست چین و تایوان را اکنون به پایین‌ترین حد خود پس از پایان جنگ سرد رسانده است. برخی کارشناسان هشدار می‌دهند تنش‌های کنونی می‌تواند در نهایت، پکن و واشنگتن را وارد درگیری همه‌جانبه کند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، تمایلی به واکنش در مورد احتمال جذب پی‌یر آمریک اوبامیانگ در پنجره تابستانی نشان نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ