روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان که برای نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عربستان به‌سر می‌برد، جویای احوال حجاج ایرانی شد.
رئیس جمهوری مصر به شکل تلفنی با رئیس جمهور سوریه و نیز نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
رئیس جمهور اوکراین در تماس تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا خواستار دریافت تسلیحات دوربُرد شد.
رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
رئیس پلیس راهور ناجا در مرکز پلیس ۱۹۷ پس از پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده و ۶۰ تماس گفت: از جمله موضوعات مطرح شده، درخواست مردم برای برخورد جدی تر پلیس راهور با مشکلات بود.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با عبدالمجید تبون همتای الجزایری خود روند تحولات مثبت در سطح عربی-عربی و راههای تقویت روابط را مورد رایزنی قرار دادند.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس دولت امارات متحده عربی، موضوع پیوستن سوریه به اتحادیه عرب را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
رئیس جمهور عراق تلفنی با نخست وزیر کویت گفتگو کرد.
رئیس شاباک در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر و لیوین وزیر دادگستری این رژیم درباره وخامت اوضاع در اراضی اشغالی به شدت هشدار داد.
بشار اسد تماس تلفنی از همتای الجزایری خود دریافت کرد که در آن عبدالمجید تبون از حمایت کشورش از سوریه خبر داد.
رئیس جمهور کشورمان با همتای سوری خود تلفنی گفت وگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه ۷ هزار و ۲۷۶ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با امیر قطر به دولت این کشور برای برگزاری خوب جام جهانی فوتبال تبریک گفت.
رئیس جمهور آمریکا با تیم ملی این کشور در قطر تماس تلفنی برقرار کرد.
رئیس جمهور طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح‌الله عجمیان شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت گفت و از آنها دلجویی کرد.
رئیس جمهور مصر تلفنی با نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
صدراعظم آلمان، گزارش‌ها درباره اینکه رئیس جمهور روسیه در مکالمه با وی، تهدید به تشدید و گسترش جنگ اوکراین کرده را رد کرد.
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: امروز رئیس‌جمهور لهستان با رئیس جمهور تماس گرفت تا درباره تقویت روابط دوجانبه و پایان جنگ در اروپا مذاکره کند.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی بین این رژیم و لبنان گفتگو کرد.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ