رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
رئیس جمهور اوکراین با طعنه به رئیس جمهور سابق آمریکا، گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور هم می‌تواند ظرف پنج دقیقه به جنگ اوکراین پایان دهد اما کی‌یف مخالف است.
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه دنیا به وقوع جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک شده، بار دیگر ادعا کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، فوراً به جنگ روسیه و اوکراین خاتمه می‌دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
تسلا فکر می‌کرد که می‌تواند آنچه که "انرژی کیهانی" می‌نامید و معتقد بود که در جو وجود دارد را جمع‌آوری و مهار کند. در این میان یک تئوری توطئه طولانی مدت و رد شده وجود دارد که تسلا موفق شده بود تا راهی برای تولید این انرژی رایگان و نامحدود ایجاد کند، ولی دولت این اطلاعات را سرکوب کرد؛ چرا که می‌توانسته باعث تحول صنعت و جامعه شود.
وجود این نوار می‌تواند ادعا‌های ترامپ مبنی برای این که هر چیزی که از کاخ سفید به عمارت خود در فلوریدا برده بود، به طور خودکا ر از طبقه‌بندی خارج شده و یا این که همه از آن آگاه بودند را به چالش بکشد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کار‌ها را انجام داد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
گوو، یکی از ثروتمندترین افراد تایوان، با دارایی خالص حدود ۷ میلیارد دلار، در یک لحظه ژئوپلیتیکی پردردسر وارد معرکه می‌شود و پیشنهادش برای از بین بردن سایه رو به رشد درگیری نظامی، گفتگو با همسایه‌ی آن سوی تنگه تایوان است. اما روابط عمیق شخصی و تجاری او با چین می‌تواند او را به یک پیغام‌رسان ناقص تبدیل کند.
ران‌دی سانتیس را می‌توان جوان‌ترین کاندیدای انتخابات سال ۲۰۲۴ نامید. او در سال ۱۹۸۷ متولد شده و او نماینده حوزه انتخابیه ششم فلوریدا از جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا بوده. این مرد ۴۴ ساله در دانشگاه ییل و هاروارد تحصیل کرده و در رشته‌های تاریخ و حقوق تحصیل داشته است.
نیویورک پست در گزارشی، به این موضوع پرداخت که شاید یکی از نقاط قوت موفقیت‌های کنونی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا که سودای ریاست‌جمهوری آمریکا را نیز در سر دارد، نه‌تن‌ها دستاورد‌های شخصی‌اش که همسر خوش‌پوش او باشد که در ضمن، هوش و درایت سیاسی بالایی هم دارد.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سپس گفت که فردی را در خارج از مراسم مشاهده کرده که کلاهی بر سر داشت که روی آن نوشته بود: «در مورد همه چیز، حق با ترامپ بود.» او گفت که پیام روی آن کلاه «درست» است و ادعا کرد که نظرات قبلی او در مورد خط لوله نورد استریم ۲ توانایی‌های پیشگویانه او را ثابت کرده است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هواداران خود مدعی شد او تنها کسی است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور می‌تواند مانع وقوع جنگ جهانی سوم شود.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
با بازگشت احتمالی ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک، او می‌تواند با ۳۴ میلیون و ۲۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و فیسبوک ارتباط برقرار کند؛ که می‌تواند خبر خوبی برای او در انتخابات آتی باشد.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
رئیس جمهور سابق آمریکا در توصیف سرسپردگی خود به اشغالگران صهیونیست امروز اعلام کرد: به آسانی می‌ توانم حتی نخست وزیر اسرائیل شوم.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.
ترامپ نوشت: من محترمانه از اف‌بی‌آی می‌خواهم این اسناد را به سرعت به همان جایی که از آن برده است، بازگرداند. متشکرم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ