گروه‌های مقاومت فلسطین بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت تاکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که مقاومت با وجود محاصره همه جانبه، اقدام به ساخت سلاح کرده و برای دفاع از ملت و مقدسات خود از همه چی گذشته است.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
عبدالملک سکریه،رئیس انجمن ملی مقاومت در برابر عادی سازی گفت:روز قدس، مسلمانان را نسبت به خطراتی که آینده‌شان را تهدید می‌کند، آگاه می‌سازد و آگاهی همان چیزی است که امت اسلامی نیازمند آن است.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن مخالفت با توافق اسلو تاکید کرد که مقاومت کوتاهترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و همه گروه های فلسطینی در این زمینه اتفاق نظر دارند.
مهدی نصیری نوشت: یک چیز واضح است زلنسکی دلقک نبود. او فرار نکرد، تسلیم نشد و در برابر یک تهاجم همه جانبه مقاومت کرد.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: فلسطینی ها امروز از مذاکرات و اسلو ناامید شده اند و مقاومت در کرانه باختری و غزه و همه مناطق فلسطینی حاکم است.
سخنگوی جریان صدر افزود: «پیشنهاد دوم به مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر، صدور دستوری قاطع برای انحلال همه گروه‌های مسلح مدعی مقاومت است!».
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
خبرنگاران ما باید بدانند که در چنین موقعیت خطیری، در برابر هجمه دشمن ایستاده‌اند که اگر وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، می‌توانند خود را همکار زینب کبری (س) بدانند، زیرا کار عقیله بنی‌هاشم نیز اطلاع‌رسانی بود و توانست با خطبه‌ای که در کوفه و شام خواند، یک زد و خورد نظامی را به یک انقلاب همه‌جانبه تبدیل کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ