مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی به همراه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت شدید پلیس این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
در سایه تشدید تنش جاری در بیت المقدس، کابینه نتانیاهو دستور افزایش شمار نظامیان صهیونیست و حمایت آن‌ها از تداوم تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را صادر کرد.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
مقامات اوکراینی از تداوم حمایت گسترده اروپایی ها از کی یف در جنگ با روسیه خبر دادند.
باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
رئیس جمهور اوکراین صرف نظر از حمایت های همه جانبه و جنگ طلبانه غرب از این کشور، مدعی شد موضع چین در حمایت از روسیه می تواند به یک تنش بین المللی گسترده ختم شود.
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
هواداران تیم ملی مراکش حضور گسترده‌ای در دوحه دارند تا تیم‌شان را در نیمه نهایی برابر فرانسه حمایت کنند.
تماشاگران تیم ملی فوتبال تونس در جریان بازی امروز با استرالیا از ملت فلسطین حمایت کردند.
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده شهرک نشینان با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف الخلیل به ویژه منطقه باب الزاویه خبر دادند.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
تظاهرات گسترده ای در پاریس با هدف افزایش دستمزدها و حمایت از اعتصابات در پالایشگاه های نفت در حال برگزاری است.
بعد از انتقادات گسترده از طارمی و اتهام فریب دادن داور، باشگاه پورتو به صورت رسمی وارد عمل شد و از ستاره ایرانی اش حمایت کرد.
تعداد زیادی از مردم با برپائی تظاهرات گسترده ای مقابل دفتر نخست‌ وزیر انگلیس در لندن، شعارهائی را درباره قطع حمایت از رژیم صهیونیستی سردادند.
بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: بورس کالا یک مجموعه قانونی است که قوانین مشخصی برای معاملات دارد و مشخص نیست با چه ایده‌ای قرار است اختیارات این مجموعه به وزارت صمت واگذار شود.
پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ