سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز سه‌شنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، امروز نیز به مسجدالاقصی، فلسطینیان و دارایی‌های آن‌ها تعرض کردند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده‌ها هزار نفر در نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی شرکت کردند.
هزاران فلسطینی امروز در مسجدالاقصی نماز جمعه را با شکوه هرچه تمام تر به جا آوردند.
یک وزیر افراطی کابینه اسرائیل امروز یکشنبه در زمان تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها از مکان مقدس و حساس بیت المقدس بازدید کرد.
«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
یک نظامی سابق رژیم صهیونیستی گفت:بعد از اینکه کلید مسجدالاقصی را به صاحبانش برگرداندم، احساس می‌کنم کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ام و این کاری است که اسرائیل باید در حق فلسطینیان انجام دهد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: هتک حرمت مجدد ‎مسجدالاقصی و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، واکنش به شکست مفتضحانه در برابر مقاومت قهرمانانه غزه و محکوم است.
اسماعیل رضوان از رهبران حماس اعلام کرد: اسیران و مسجدالاقصی خط قرمز هستند.
ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تعرض کردند و در محوطه های مختلف آن پرسه‌زنی کردند.
راهپیمایان تهرانی تاکید کردند: هرگونه حماقتی درباره مسجدالاقصی، بهای سنگینی برای صهیونیست‌ها دارد و اگر جنگی شعله‌ور شود فروپاشی و نابودی رژیم نژادپرست و غاصب را تسریع خواهد کرد.
تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مسجدالاقصی را حق مسلم همه مسلمانان جهان دانست و نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جعل و تحریف حقایق هشدار داد.
حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی نشان از ترس و استیصال در مقابل انتفاضۀ نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین است.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از پایداری اهالی قدس در دفاع از سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی تمجید به عمل آورد.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
دهها شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.
خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه ادعاهای رئیس حزب «قدرت یهودی» درباره این مسجد نژادپرستانه و مردود است، تاکید کرد که هرگز اجازه هتک حرمت این مکان مقدس را نمی دهیم.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست امروز با شدت هر چه تمام تر فلسطینی ها را در داخل مسجدالاقصی سرکوب کرده اند.
در جریان اعیاد یهودی پیش رو، صهیونیست ها در تدارک حملات گسترده علیه مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقاومت⁩ تنها راه نجات فلسطین است و مسجدالاقصی و همه مساجد عالم تا آزادی کامل فلسطین، مرکز مقاومت ضدصهیونیستی باقی خواهند ماند.
خطیب مسجدالاقصی با تاکید بر اینکه شهر بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذرانند، گفت: شعله های آتش در این مسجد هنوز خاموش نشده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نماز جمعه این هفته مسجدالاقصی با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران، با حضور ۵۰ هزار فلسطینی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ