عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
جود بلینگام فاش کرد که پس از انتقال 103 میلیون یورویی خود به رئال مادرید، پیامی از دیوید بکام، ستاره سابق کهکشانی‌ها، دریافت کرده است.
پیام تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه جدید ترکیه
وینیسیوس جونیور، ویدیوی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که آزارهای کلامی علیه خودش طی مسابقات فصل جاری لالیگا را نشان می‌دهد.
وزیر کشور در پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
کریستیانو رونالدو با انتشار پیامی از باشگاه النصر عربستان و بازیکنان این تیم تشکر کرد.
یک شکست سنگین دیگر در خانه پیامی جز قطعیت سقوط نفت MIS ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، به آخرین تحولات روابط ایران با عراق، عربستان و آمریکا پرداخت.
سیدمحمد خاتمی در پیامی به چهارمین کنگره سراسری مجمع ایثارگران نوشت: خواهش از تشکل‌های اصلاح طلب این است که اولا میزان درک و دریافت خود را از مطالبات عمومی بالا ببرند ثانیا با گشودن باب گفتگو که شرط اول آن پذیرش و تحمل دیگری است نه تحمیل یک جانبه خواست‌ها و برداشت‌ها به دیگران، راه تفاهم ملی و برون رفت از بحران‌هایی که هست و متاسفانه زمینه‌های بروز بیشتر آن‌ها نیز وجود دارد بیابند و طی کنند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در پیام‌رسان‌های داخلی قابلیت‌هایی در حال شکل گیری است که موارد مشابه خارجی فاقد آن هستند.
پیام مهاجم جدید برزیلی بعداز پیوستن به پرسپولیس
مسئولان قضایی در پیامی انتصاب فرماندهی انتظامی کل جدید جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی را صادر کردند.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ را به خاطر تحقق رویای‌اش هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.
رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی هدایت ممبینی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
وزارت دادگستری ایالات متحده مشغول بررسی دستورالعمل های جدیدی برای شرکت ها در مورد استفاده کارکنان از اپلیکیشن های پیام رسان و دستگاه های شخصی است.
پادشاه عربستان پیام مکتوب جدیدی برای امیر کویت ارسال کرد.
رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی انتخاب «عبداللطیف رشید» به عنوان رئیس جمهور جدید عراق را به او تبریک گفت.
رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی انتخاب «عبداللطیف رشید» به عنوان رئیس جمهور جدید عراق را به او تبریک گفت.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق امروز پیام تبریکی از بشار اسد رئیس جمهور سوریه دریافت کرد.
اسطوره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد ادعا کرد که قصد داشته به این تیم برای خروج از بحران کمک کند، اما مدیراجرایی پیشین باشگاه مانع او شده است.
از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی جنگ پیام نیازمند و رشید مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ