برنامه روز دوم از مسابقات تکواندو انتخابی گرنداسلم از سوی سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شد و ۱۱ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
مبارزه نمایشی بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک منتفی است.
زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
امیر علی‌اکبری در یکی از مهمترین مبارزه‌های خود در سازمان وان چمپیونشیپ ۲۴ تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
فدراسیون تکواندو در تلاش است اعضای تیم ملی پاراتکواندو را در صورت اخذ روادید فرانسه به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام کند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۷ کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
سازمان حفظ نباتات کشور اعلام کرد: تاکنون در سطح حدود ۴۰ هزار هکتار مبارزه با ملخ‌های بومی در کشور در سال زراعی جاری صورت گرفته و همه چیز تحت مدیریت است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
شاهرود- همزمان با گرم شدن هوا، اقدامات مرتبط با مقابله آفت ملخ در مجموعه منابع طبیعی استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: آمار پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مبارزه با فرار مالیاتی در ۱۱ ماه بالغ بر ۲۱۴ پرونده بود و ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی با هماهنگی سازمان مالیاتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
مشهد ـ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یک باند مربوط به معاملات فردایی ارز در مشهد شناسایی و ۱۱ نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس شناسایی شدند، گفت: تعداد زیادی از این افراد از ۲ تا ۱۱ بار دستگیر شده اند.
ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (ایران نادو) با حضور در اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند از ۱۱ ورزشکار نمونه دوپینگ گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ