فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با جرایم اقتصادی کلان، کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار را مورد تاکید قرار داد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
فیفا و اتحادیه بین المللی بازیکنان فوتبال متعهد شدند تا علیه نفرت پراکنی و زورگویی سایبری در فوتبال مبارزه ای جدی تر را شروع کنند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۷ کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با رئیس جمهور عراق گفت: عراق و کشورهای دیگر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری بیشتر و جدی تری با ایران داشته باشند.
کشتی گیر نقره ای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تصمیم کادر فنی و به خاطر مصدومیت در دیدار فینال مبارزه نکردم.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
مشهد ـ مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: شاهد عزم جدی دولت در مبارزه با فساد هستیم که در این راستا موارد متعددی از بخشنامه‌های فسادزاد ابطال یا اصلاح شده است.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از مکان‌های جدی ما برای مبارزه با مواد مخدر است.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
محسن رضایی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز برای طی مسیر پیشرفت کشور یک مبارزه و مسابقه جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و در منطقه وجود دارد تا پیشرفت کشور شتاب گیرد.
معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری اعلام کرد بر این باوریم که مبارزه مؤثر با تروریسم میسر نمی‌گردد مگر با عزم جدی و مشارکت همه دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید در جای جای برنامه هفتم توسعه به موضوع پیشگیری نگاه جدی تری داشته باشیم.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ