معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
مبارزه نمایشی بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک منتفی است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
امیر علی‌اکبری در یکی از مهمترین مبارزه‌های خود در سازمان وان چمپیونشیپ ۲۴ تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
فدراسیون تکواندو در تلاش است اعضای تیم ملی پاراتکواندو را در صورت اخذ روادید فرانسه به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام کند.
به‌نظر می‌رسد که برنامه غذای کتوژنیک روشی مؤثر برای مبارزه با سرطان است. اما تحقیقات نشان می‌دهند که این نوع رژیم ممکن است اثرات جانبی کشنده برای افرادی که درحالِ حاضر با سرطان مبارزه می‌کنند، داشته باشد.
عضو کمیته تشکیلات مجمع روحانیت مبارز گفت: قوای ۳ گانه نقش مؤثری در امید بخشی به مردم دارند زیرا هر چقدر امید در دل مردم زنده‌تر شود، مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
رئیس مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: تنها راه مبارزه مؤثر با فساد، ساختارسازی مناسب است‌.
شوید در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. توانایی بدن برای مبارزه با میکروب‌ها با ایمنی قوی افزایش می‌یابد. شوید خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی قوی‌ای در پیشگیری از عفونت‌های مختلف نشان می‌دهد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر پایه دانش، تحقیقات و همکاری موثر مرکز پژوهش ها با این ستاد، باید مبارزه با مواد مخدر بهتر از گذشته، هدفمند و هوشمند شود.
معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری اعلام کرد بر این باوریم که مبارزه مؤثر با تروریسم میسر نمی‌گردد مگر با عزم جدی و مشارکت همه دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ