فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
در بیانیه مشترک پنجمین نشست راهبردی ترکیه و آمریکا بر حمایت از حاکمیت اوکراین، حمایت از کریدور انتقال غلات از دریای سیاه و مبارزه با تروریسم تأکید شد.
وزیر خارجه پاکستاندر مصاحبه‌ای اعلام کرد: طالبان به تعهدات خود درباره مبارزه با تروریسم عمل کند.
نخست‌وزیر عراق بار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت مرزها و مخالفت قاطع با استفاده از خاک کشورش برای انجام عملیات‌های غیرقانونی تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.
وزیر کشور عراق با همتای سودانی خود موضوعات امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر کشور عراق با همتای سودانی خود موضوعات امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.
وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و نماد مقابله با فعالیت های تروریستی است.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که سپاه و بسیج مستضعفین نقشی ماندگار و انکارنشدنی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا ایفا کرده است.
وزیر امور خارجه و «توبیاس بیلستروم»، وزیر امور خارجه سوئد در گفتگوی تلفنی در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه و بین المللی تبادل نظر کردند.
اردوغان گفت: ترکیه به نفع تمام بشریت کار می‌کند. بحران‌هایی که در سال‌های اخیر رخ دادند به ما نشان داده‌اند که زیرساخت رفاهی که اروپا بر آن بنا شده، شکننده است.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب این کشور تا پاکسازی کامل خاک این کشور ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارند که می‌توانند آن را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ترکیه درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری اعلام کرد بر این باوریم که مبارزه مؤثر با تروریسم میسر نمی‌گردد مگر با عزم جدی و مشارکت همه دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی.
دبیر شورای نگهبان گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است.
وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ