مشهد ـ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یک باند مربوط به معاملات فردایی ارز در مشهد شناسایی و ۱۱ نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
ماهیت حقوقی معاملات فردایی (کاغذی یا فیزیکی) در واقع شرط‌بندی بر روی تغییرات آتی نرخ طلا، سکه و ارز می باشد که با چهار چالش اخلال در نظام اقتصادی، فرارمالیاتی، قمار و ... مواجه است.
در معاملات روز یکشنبه احتمالا در قدم اول نمادهای بزرگ‌تر بازار به سمت تعادل رفته و کم کم شاهد این اتفاق در نمادهای کوچک‌تر باشیم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای تحریمی باید با انعقاد پیمان‌های پولی، دلار را از معاملات خود حذف کنند.
میرسلیم در توئیتی خواستار آن شد تا بانک مرکزی از معاملات و مبادلات ارزی در داخل کشور جلوگیری کند.
برای این که شاخص کل بتواند نواحی بالاتری را ببیند نیاز به ارزش بالاتری از معاملات خرد است.
مشاوره ارزی بانک مرکزی به ابهامات معاملات جدید شبکه ارزی پاسخ داد.
علی فراقی گفت: شاخص کل بورس آن چنان که باید با ثبت یک کندل مورد اعتماد ناحیه مقاومتی را عبور نکرد و به اصطلاح یک شکست نامعتبر برای شاخص کل رقم خورد.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.
بانک روسیه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی را دنبال می کند.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
"بانک ایران زمین" به منظور فرهنگ سازی و آگاهی مشتریان خود در خصوص نحوه استفاده از چک صیادی نکاتی را یاداور شد که در متن گزارش به آن پرداخته شده است.
سخنگوی بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک برای تسهیل معاملات در بازار سرمایه خبر داد.
بانک مرکزی، دستورالعمل استفاده از ابزارهای اعتباری در معاملات بورس‌های کالایی را امروز به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
رئیس کل بانک مرکزی از نهایی شدن دستورالعمل استفاده از ابزارهای تأمین مالی اعتباری در معاملات بورس کالا خبر داد و گفت: از هفته آینده امکان استفاده از اوراق گام فراهم می‌شود.
بانک مرکزی از انجام معاملات ۴۹ میلیون یورویی در سامانه نیما طی روز گذشته و ۱۰ میلیون دلاری در بازار متشکل ارزی خبر داد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از هفته آینده امکان استفاده از ابزارهایی مانند اوراق گام نیز در معاملات بورس کالا فراهم می‌شود.
بانک مرکزی ضمن اشاره به اینکه عرضه ارز در سال جاری بیش از تقاضا بوده است، از رشد ۸۱ درصدی حجم معاملات ارزی در سامانه نیما خبر داد.
چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمک کننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌ها در کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک و شیرخشت، بادرنجبویه و ... اثر می‌بخشد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ