رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون حمایت از گزارشگران فساد مبارزه با فساد را در تمامی ابعاد مردمی‌سازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای گفت: از مبارزه با فساد و برهم‌زنندگان امنیت جامعه غافل نشوید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سازمان سنجش به قانون و حکم دیوان عدالت اداری تمکین کند و برای مشروعیت دادن به اقدامات غیر قانونی خود پشت عباراتی همچون مبارزه با فساد پنهان نشود.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
ساری- رئیس قوه قضائیه مبارزه و ریشه کنی فساد در حوزه های مختلف را اولویت راهبردی دستگاه قضا بیان کرد.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
رئیس مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: تنها راه مبارزه مؤثر با فساد، ساختارسازی مناسب است‌.
اراک- رئیس دستگاه قضا گفت: یکی از اولویت های ما در دستگاه قضایی آسیب شناسی و میزان تاثیرگذاری مبارزه با فساد بوده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تردیدی در مبارزه با فساد نباید داشت و در عین قاطعیت باید مراقب بود که اتهام نابه‌جایی به کسی وارد نشود.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود، نهایت بهره‌برداری را می‌کند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: برای مبارزه با فساد مالی و پولشویی با احدی تعارف نداریم و از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در این کار از ما حمایت کنند.
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
وزیر دادگستری با بیان اینکه اجرای قوانین و مبارزه با فساد باید توأم با اخلاق و انصاف باشد،گفت:بی دقتی و اهمال در این موضوع نارضایتی و دلسردی مردم را در پی‌‍ دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شفافیت و مقابله با فساد مستلزم آن است که دولت الکترونیک و هوشمندسازی محقق شود.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
رئیس بنیاد امید ایرانیان نوشت: زیبنده نیست که مبارزه با فسادی که همچون موریانه به جان ِ سرمایه‌های ملی ، اجتماعی و اعتماد عمومی افتاده است، وجهه جناحی یابد . فساد ، فساد است و هیچ صفت و عنوانِ ِ جناحی و صنفی و ... نمی تواند و نمی بایست قباحت ِ آن را از بین ببرد.
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید.
وزش باد و خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ