فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه دربی نصف‌جهان گفت: با تمام وجود برابر سپاهان بازی می‌کنیم.
با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالا‌های آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه‌ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت‌آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی‌زا را در تمام شبکه‌های سیما، پخش می‌کند.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
شاگردان مورایس این روزها با تمام وجود برای دو بازی باقی مانده لیگ برتر تمرین می‌کنند.
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام شرایط را برای تیم بسکتبال‌مان فراهم کردیم و دیگر بحث نتیجه و مسائل فنی به مربی و بازیکنان باز می‌گردد و بهانه‌ای برای عدم حمایت وجود ندارد.
آدریان رابیو، هافبک یوونتوس، بعد از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا می‌گوید همبازیانش امشب با تمام وجود بازی کردند.
محمد ربیعی می‌گوید تیمش با تمام وجود مقابل دو تیم مدعی بازی کرده و این روند را مقابل استقلال نیز ادامه خواهد داد چرا که مس رفسنجان برای رتبه چهارمی می‌جنگد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، می‌گوید شکست مقابل استقلال را پشت سر گذاشته‌اند و به بازی‌های آینده فکر می‌کنند.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید در پرسپولیس باید با تمام وجود برای قهرمانی تمرین و تلاش کنند.
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.
مربی استقلال می‌گوید در این تیم بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان ‌این‌که مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود، گفت: مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشند.
فرزاد حسین‌خانی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود برای سربلندی مس تلاش کردند و یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است تیمش باید در برابر لچه بهتر بازی می‌کرد.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ