شاگردان مورایس این روزها با تمام وجود برای دو بازی باقی مانده لیگ برتر تمرین می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
بارسلونا در دیدار دوستانه مقابل میلان به پیروزی 1-0 دست یافت.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.
تمرین یک ساعته امروز پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص یافت.
پرسپولیس بعد از پیروزی ارزشمند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی در لیگ می‌کند.
ستاره سال‌های نه چندان دور فولاد، یکی از تماشاگران ویژه بازی فولاد و نساجی بود.
ریکاردو ساپینتو در تمرین روز دوشنبه استقلال با جدیت نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد و کار خود را جلو برد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
آرش رضاوند در تمرین دیروز استقلال چهره شاد و بشاشی داشت. این فقط به سبب برد استقلال در هفته سیزدهم بازی ها در برابر صنعت نفت نبود.
دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال از امروز در محل تمرین حضور یافت و کار خود را جلو برد.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
تمرین تیم‌ملی با یک تصمیم جالب از سوی کارلوس کی‌روش همراه بود.
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
مدیرعامل فولاد برای افزایش روحیه بازیکنان این تیم، به محل تمرین سرخپوشان رفت.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با مس رفسنجان انجام شد و شاگردان یحیی پس از دو بازی و کسب یک امتیاز تشنه برد هستند.
آیت الله نوری همدانی، مبارزه با فقر، بی عدالتی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را یکی از اصلی ترین برنامه های نظام مقدس اسلامی بیان نمود و در ادامه افزودند: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید برای ریشه کردن نمودن این معضلات تمام تلاش و سعی خود را به کار برده و آرمان های انقلاب را در جامعه پیاده نمایند.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ