پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
او بازیکنی است که در تمام بازیهای پیش فصل پرسپولیس فیکس بوده است.
دروازه‌بان تیم ملی قرقیزستان با خروج‌های خود تا آستانه مصدوم کردن چند بازیکن ایران پیش رفت.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
رافائل واران، مدافع فرانسوی، می‌گوید فوتبالش را در رئال، یونایتد یا لانس تمام می‌کند اما احتمال بازگشتش به رئال خیلی کم است.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به صراحت ابراز تمایل کرد که دوست دارد ژائو کانسلو پرتغالی را در فصل آینده در پیراهن بایرن ببیند.
وینگر نفت می‌گوید بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار فوتبالی خودشان در ۱۰ بازی باقی مانده با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی یک مو تا ثبت هت تریک فاصله داشت.
هیئت بین المللی IFAB قوانین بازی را تغییر خواهد داد تا تمام شائبه‌ها در مورد ورود یک بازیکن به زمین را از بین ببرد.
گئورگی گولسیانی تنها بازیکنی است که در تمام دقایق برای سرخپوشان به میدان رفته است.
ژوزه مورینیو در شرایطی نام یازده بازیکن برتری که در تمام دوران هدایت کرده است را نام برد که جایی برای ستاره‌های منچستر در آن وجود ندارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازیکن آلومینیوم اراک دستور موقت صادر کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا اظهار امیدواری کرد به یک تیم بزرگتر ترانسفر بشود.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، به چهار بازیکن اعلام کرده است که آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند چون احتمال دعوت از آنها وجود دارد.
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تمام نشدنیِ دنیای فوتبال مدعی شده از زمانی که PSG را ترک کرده، لیگ فرانسه با وجود ستاره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.
بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان با تمام وجود برای سربلندی نام ایران، پرچم و مردم تلاش می‌کنند.
بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مجبور شدم از تیم مس جدا بشوم و حالا با تمام وجود برای قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر تلاش می‌کنم.
پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد، با وجود تمام انتقادها از کریستیانو رونالدو، از او دفاع کرد.
لامینه یامال بازیکنی دریبل زن و تمام کننده است که به خاطر سبک بازی خود لقب "مسی کوچک" را کسب کرده است.
کریستوف گالتیه امروز تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، احتمال جدایی چند بازیکن از پی اس جی و نیز خرید بازیکنان جدید وجود دارد.
گل‌گهر پنجره تابستانی آرامی را پشت سر گذاشت و امیر قلعه‌نویی نتوانست به تمام خواسته‌هایش برسد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ