اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه دربی نصف‌جهان گفت: با تمام وجود برابر سپاهان بازی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود دو تیم دیگر به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی شد.
تیم ملی والیبال اندونزی از گروه C مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.
صحبت از قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا خنده‌دار است؛ تیم‌های ایرانی هشت‌شان گروی نُه است و نمی‌دانیم اصلا ما را به لیگ قهرمانان راه می‌دهند یا نه.
فرنگی کار سنگین وزن ایرانی در آخرین مبارزه امشب، تیم ملی را صاحب سومین مدال طلای جهان کرد.
تیم ملی والیبال قطر با پیروزی جام ملتهای آسیا را شروع کرد.
يك ورزشكار روسى الاصل طلای زیر 23 سال دووميدانى قهرمانی اروپا را به دست آورد.
آمبرای فریدم يكى از اسب هاى شناخته شده كه آخرين قهرمانى اش به 20 سال قبل برمى گشت، درگذشت.
یان فاستر، سرمربی زیر 20 ساله های انگلیس، به عنوان دستیار استیون جرارد به کادر فنی الاتفاق عربستان اضافه شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا و تاکید بر هزینه‌های بالایی آماده‌سازی و اعزام آنها گفت: حضور در این رقابت‌ها تمام پول فدراسیون را بلعید.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به اعزام ۱۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا و تاکید بر هزینه‌های بالایی آماده‌سازی و اعزام آنها گفت: حضور در این رقابت‌ها تمام پول فدراسیون را بلعید.
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 3-0 مقابل آگزبورگ و قرار گرفتن در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا گفت زردپوشان یک قدم تا بالا بردن جام فاصله دارند و بسیار خوشحالند.
قایدی: نگذاشتند قهرمان شویم، ۷ماه است پول نگرفتیم
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
با اینکه استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است، شرایط مالی این تیم اصلا خوب نیست.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
کارل هاینتس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، درباره سیاست همیشگی این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرده و می‌گوید با پول نمی‌توان قهرمانی در چمپیونزلیگ را خرید.
مربی و کارشناس دوومیدانی از سطح مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور انتقاد کرد.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
قهرمان کشتی جهان در واکنش به موضوعات مطرح شده از سوی تیم بانک شهر در مورد کشتی نگرفتن او در مرحله پایانی لیگ برتر تاکید کرد که توافق آنها از ابتدا روی دو کشتی بوده و این تیم به توافقش عمل نکرده است.
صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ