لوسمی حاد میلوئیدی (AML) نوعی سرطان است که به مغز استخوان، جایی که سلول‌های خونی تولید می‌شود، حمله می‌کند و باعث تولید کنترل نشده سلول‌های معیوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کسب عنوان قهرمانی تحت هر شرایطی دستاورد بزرگی است و بهروز رهبری‌فرد این را به خوبی می داند.
اینشتین در نامه‌اش به روزولت یادآور شده بود که: «ممکن است بتوان یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای را در یک توده بزرگ اورانیوم راه‌اندازی کرد که توسط آن مقادیر زیادی نیرو و عناصر جدید مثل رادیوم تولید شود. این دستاورد که قطعا در آینده نزدیک به دست خواهد آمد، ممکن است منجر به ایجاد بمب‌های فوق‌العاده قدرتمندی شود.»
مجموع پالس‌های مخابره شده در چند وقت اخیر و واقعیات میدانی بیش از هر گزینه دیگری نویددهنده گام برداشتن طرفین در مسیر «توافق موقت» است. این سناریو، با توجه به نزدیک زمان انتخابات آمریکا، مطلوب‌ترین سناریو برای کاخ سفید خواهد بود؛ چرا که دموکرات‌ها می‌توانند از آن به عنوان دستاوردی در عرصه سیاست خارجی خود یاد کنند. در حالی‌که این سناریو برای ایران مطلوب‌ترین گزینه نیست، می‌تواند در دسترس‌ترین گزینه باشد
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
سخنان صریح و شفاف سید حسن نصرالله نشان می دهد حزب الله، حماس و جهاد اسلامی در یک اتاق مشترک و با مشورت در بالاترین سطوح به یک راهبرد مشخص و معین رسیده‌اند.
تلسکوپ فضایی هابل و رصدخانه فضایی هرشل و همچنین آرایه میلی متری/زیر میلی متری بزرگ آتاکاما (ALMA) نیز پیش از این تصاویر واضحی از بیرونی‌ترین کمربند این ستاره گرفته بودند. با این حال، هیچ یک از آنها هیچ ساختاری در داخل آن را آشکار نکرده بودند. کمربندهای داخلی برای اولین بار توسط وب و در نور مادون قرمز آشکار شد.
استقلال در حالی به صدر جدول لیگ برتر رسیده که عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را هم به خود اختصاص داده است.
در حالی که 10 بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار داشت، هیچکدام از آنها اخطار نگرفتند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سال سخت بالاترین دستاورد‌ها را ثبت کردیم و این همت همکاران ما بود. یکی از این دستاورد‌ها بحث کارکردن روی ایزوتوپ‌های پایداری بود که با یک زنجیره ۲۰تایی برای تولید ایزوتوپ تریتیوم ۱۳۱ که تبدیل به ید ۱۳۱ برای درمان سرطان تیرویید و تیرویید پرکار می‌شود که دستاورد بزرگی است که به آن دست پیدا کردیم و جزو دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ است و جزو مواردی است که در ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسد و مورد استفاده برای بخش رادیودارو قرار خواهد گرفت.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
حوزه موشکی در سال ۱۴۰۱ یکی از دوره‌های باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند «هایپرسونیک»، «پاوه» و موشک بالستیک «رضوان» رونمایی شد.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
روزنامه کیهان نوشت: طی هفته‌ها و روز‌های گذشته، در حوزه سیاست خارجی، جمهوری اسلامی ایران، چند دستاورد بزرگ و بعضا بی‌نظیر داشت.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، به حواشی پیرامون این تیم و شایعاتی که پیرامون کم کاری برخی بازیکنان وجود دارد، واکنش نشان دهد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیروزی ۱-۰ مقابل ناپولی را یک دستاورد بزرگ برای تیمش توصیف کرد.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: البته، ممکن است این یک روند طولانی باشد. مسکو چاره‌ای جز مداخله در فوریه برای دفاع از جمهوری‌های دونباس یعنی دونتسک و لوهانسک - که به همراه بسیاری از مناطق خرسون و زاپوریژیا به الحاق به روسیه رای داده‌اند، نداشت. این مناطق جدید یک دستاورد بزرگ برای روسیه است. حتی پتر کبیر به دنبال دسترسی به دریای آزوف بود.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: آنچه ما در زمینه بازپس گیری ثروتهای دریایی انجام دادیم، دستاورد بزرگ و تاریخی و گرانبهایی است.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرتاب ماهواره⁧ خیام⁩ به فضا، جدیدترین دستاورد هوافضای دانشمندان ایرانی برای اهداف صلح آمیز و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات علمی ⁧ ایران⁩ اسلامی است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ