سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کسی چه می‌داند شاید اگر عبدالله ویسی رضا اسدی را در لیست مازاد خود قرار نداده بود، ستاره حالا سرنوشت دیگری داشت.
لوئیز آلبرتو، بازیکن تیم لاتزیو، با عذرخواهی از هم‌تیمی‌هایش به تمرینات این تیم بازگشت.
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
همه جا رفتم که شاید کسی کمکم کند، ولی هیچ تأثیری نداشت و برای اینکه شیمی درمانی می‌شوم و نتوانسته‌ام مواد غذایی مغذی بخورم، بنیه‌ام تحلیل رفته و حتی فرزندانم به من سر نمی‌زنند. با اینکه می‌دانستند عمل جراحی شده‌ام و نمی‌توانم برای خودم غذا درست کنم، مرا طرد کردند و حتی یک زنگ به من نمی‌زدند که مبادا از آن‌ها کمک بخواهم و دیگر چاره‌ای جز خودکشی ندیدم.
عکسی از یک زن در سال ۱۳۸۵ در یک کافی نت، در مجازی وایرال شد که سرنوشت ایشان شاید برایتان جالب باشد.
الاتحاد نتوانست مقابل الهلال به برتری برسد تا سرنوشت قهرمان لیگ عربستان همچنان نامشخص بماند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
"دربی خودش یک جام است" این قانون نا نوشته ای است که از اولین شهرآورد پایتخت وجود داشته تا دربی شماره ۱۰۰ .
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
ستاره ایرانی فاینورد با یک پاس گل تماشایی سرنوشت تیمش را در مهم‌ترین بازی لیگ هلند تغییر داد.
تصمیم فوق العاده وحید کاظمی در دقیقه 95 باعث شد پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز به برتری برسد.
این شاید حساسترین سه امتیاز این فصل پرسپولیس باشد؛ جایی که آنها می‌توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند یا یک مدعی تازه به لیگ برتر معرفی کنند.
شاید نفتی‌ها خیلی بدشانس هستند که علیرضا بیرانوند در اوج آمادگی است و مانع از گلزنی آن‌ها شد.
«سولماز» که خودش با پسری جوان رابطه دوستی داشت، آن قدر احساسات و عواطف مرا برانگیخت که فکر می‌کردم فقط با ازدواج می‌توانم از این شرایط رهایی یابم. خلاصه با نقشه «سولماز» من هم با پسر ۲۴ ساله‌ای که از دوستان دوست پسر او بود، تلفنی آشنا شدم و بدین ترتیب روابط خیابانی من و «عظیم» به دیدار‌های پنهانی کشید و زمانی به خود آمدم که دیگر هستی و عفتم را از دست داده بودم و چاره‌ای جز ادامه این ارتباط شیطانی نداشتم تا شاید «عظیم» با من ازدواج کند.
بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
دور نهایی سوپرلیگ فوتسال زنان، با برتری پالایش و نصر همراه شد، پیکانی‌ها با تساوی برابر رایزکو، صدرنشینی را به شاید مدعیان تعارف زدند.
طبق اعلام سرمربی تیم کلن آلمان، مهاجم سوئدی این تیم شاید نتواند دیگر فوتبال بازی کند.
بازیکنی که شاید می‌توانست یک سامان قدوس دیگر برای فوتبال ایران باشد به دلیل عارضه مغزی فوتبال را کنار گذاشته است.
اگر پنالتی دوم کین مقابل فرانسه به گل تبدیل می شد شاید سرنوشت به گونه‌ای دیگر برای سه شیرها رقم می خورد.
شاید بازی روز سه‌شنبه، آن‌چنان که گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید، برای آن‌ها چندان ربطی به سیاست نداشته و فقط نقش تعیین‌کننده بازی برای صعود، مسابقه را برایشان حساس و رقابتی کرده باشد، اما برای ایران و جامعه سیاست‌زده ایرانی، این تنها یک بازی ورزشی حساس برای صعود نیست
بایدن گفت: من به سرنوشت احترام زیادی می‌گذارم. ممکن است فردا مریض شوم و می‌دانید، همین فردا بیفتم و بمیرم.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ