کسب عنوان قهرمانی تحت هر شرایطی دستاورد بزرگی است و بهروز رهبری‌فرد این را به خوبی می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند سالی است که رفتارهای غیرمنتظره سردار آزمون سپری و او حالا از همیشه دوست داشتنی تر شده است.
شاگردان سید مجتبی حسینی در نخستین بازی فصل مهمان پرسپولیس خواهند بود.
شاگردان امیر قلعه‌نویی کار سختی در دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان دارند.
سازمان فضایی ناسا به‌تازگی یک تاسواره به‌اندازهٔ یک توستر را برگزیده است تا به «دستیار» کوچک و دوست‌داشتنی تلسکوپ بسیار بزرگ‌تر جیمز وب (JWST) تبدیل شود.
جیان پیرو گاسپرینی، مربی دوست‌داشتنی آتالانتا، یک‌بار دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
سخنگوی دولت روسیه ضمن رد ادعاها درباره دست‌داشتن این کشور در انفجار سد کاخوفکا تأکید کرد که ارتش اوکراین به دلیل شکست‌های اخیر این خرابکاری را انجام داده است.
تصمیم به خداحافظی برای فوتبالیستی که هنوز احساس می‌کند، توانایی درخشش و نقش‌آفرینی دارد، کار ساده‌ای نیست.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
پسر دوست‌داشتنی متولد آلمان و محبوب سرخ‌ها در تیم ملی، سابقه گلزنی در دربی را هم با استقلال دارد.
حشمت خان مهاجرانی، سرمربی دوست‌داشتنی فوتبال ایران، یک دوره بیماری سبک را پشت سر گذاشته است.
سرمربی محبوب هواداران استقلال نیم فصل دوم رویایی ای را پشت سر می گذارد.
از دیدگاه روان‌شناسی، مهم‌ترین کار‌ها بعد از طلاق شامل قطع تماس ممنوعیت رویابافی، دوست‌داشتن خود و ... هستند.
ایستگاه فضایی بین المللی که با سرعت حدود ۱۷۱۵۰ مایل در ساعت به دور زمین می‌چرخد، در حال حاضر هفت خدمه را در خود جای داده است. در ماه‌های اخیر، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۷ و ۶۸ عکس‌های شگفت‌انگیزی از سیاره دوست‌داشتنی زمین هنگام عبور از بالای سر گرفته‌اند.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
مارادونا جان شیفته داشت و این دلیلی بود که اینقدر دوست‌داشتنی‌اش می‌کرد. دیه‌گو درد را زندگی کرد و درد را می‌فهمید. برای رفتار و اظهارنظرهایش اپروچ داشت و در برابر ظلم سکوت نمی‌کرد. در برابر نژادپرستی ایتالیایی‌ها هم ساکت ننشست. در برابر جنگ‌طلبی آمریکا واکنش نشان داد. آنقدر که می‌گفت من از هر چه از آمریکا می‌آید بدم می‌آید. با تمام توان از آن بدم می‌آید
تا داور سوت پایان را به صدا درآورد، بچه‌های بازیکنان تیم فوتبال کرواسی به میانه میدان دویدند.
سرمربی دوست‌داشتنی کرواسی در رکوردی رویایی تیم ملی کشورش را برای دومین دوره متوالی به نیمه‌نهایی جام جهانی رساند.
خیبر خرم‌آباد با دو برد متوالی مقابل بالانشینان لیگ دسته اول حالا به تحقق رویای دیرین مردم لرستان برای حضور در لیگ برتر امیدوار تر شده است.
موقعیت‌سوزی پیاپی و از دست دادن برتری، صدر را از فجر و مهدی رجب‌زاده گرفته است.
سرمربی هوادار در دومین تقابل پیاپی برابر مس کرمان به برتری دست پیدا کرد.
ستاره دوست‌داشتنی تیم ملی کشتی ایران برای دومین سال پیاپی به فینال رسید.
دوست دارید با یک خانواده خاص و دوست‌داشتنی آشنا شوید؟ خانواده‌ای که از خوشی‌های مرسوم زندگی می‌زنند تا برای همه ما خوشی بیافرینند. با خانواده حاجی‌آبادی، خانواده تیمارگر حیات وحش‌ آشنا شوید.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ