در طول یک برخورد معمولی کهکشانی، فرآیند ستاره‌زایی که رخ می‌دهد، مقدار هیدروژن قابل استفاده در هر دو کهکشان را تخلیه می‌کند. سرعت تشکیل ستاره به آرامی کاهش می‌یابد تا اینکه به طور کامل متوقف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
چلنجر کاپ فینال زودرسی را تجربه خواهد کرد و دو تیم اوکراین و ترکیه به مصاف هم می‌روند.
حسین کنعانی‌زادگان در گفتگو با آنتن درباره بزرگترین حسرت فوتبالی خود صحبت می‌کند.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
دروازه بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی ها معرفی کند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً در تحقق ایران قوی و خواسته‌های نظام موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.
شاید هر کدام از ما در طول زندگی با مسائل و مشکلات پیچیده‌ای و فراتر از ظرفیت روبه‌رو شویم و برای رهایی از این وضعیت تصمیم‌های نادرستی بگیریم، در صورتی که با گپ‌وگفت ساده و دریافت مشاوره، راه‌هایی بهتری جلوی ما قرار می‌گیرد.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
چیزی که نگرانم می‌کند این است که به همه چیز منفی نگاه میکنید. باید خوشبین تر باشیم.
گفته می شود ریچارلیسون و کریستین رومرو هر دو تهدید کرده بودند که اگر آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام بماند این باشگاه را ترک خواهند کرد.
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
اگر به تصویر زیر نگاه کنید در یک نظر همه چیز شبیه هم است. اما این دو تصویر کنار هم اختلافاتی اساسی دارند که مأموریت شما در این معما این است که تفاوت‌ها را در ۳۳ ثانیه پیدا کنید.
روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه قاچاق روغن بیشتر از آرد است، گفت: قاچاق ورودی و خروجی کشور به حدود ۱۷ تا ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.
: آن برهه شرایط ویژه‌ای بود. وضع مملکت بحرانی بود. یعنی اگر قاطعیت امام نبود شاید ما اصلا این امنیت را نداشتیم. شاید اصلا وضعیت طور دیگری بود. شاید اصلا نظام نمی‌ماند. روزی ۵۰ - ۶۰ تا ترور در تهران و شهرهای دیگر اتفاق می‌افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ