تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست تقدیر باعث مرگ پدر پیام نیازمند نشده بود این بازیکن می‌توانست با عبور از رحمان احمدی به بیشترین تعداد دروازه‌بانی در سپاهان برسد!
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: ما برای این شهروندان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ (سرشماره ۱۱۰۱۱۰) را پیش‌بینی کردیم تا بتوانند از طریق این سامانه و ارسال پیامک اخبار و گزارشات خودشان را به پلیس ۱۱۰ منعکس کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه پلیس از سرشماره‌های شخصی اقدام به ارسال پیامک نمی‌کند، تصریح کرد: پلیس پیامک اخطار یا اطلاع رسانی را با سرشماره police ارسال می‌کند؛ پس شهروندان دقت داشته باشند دریافت هر نوع پیامک با شماره‌های شخصی حتی اگر حاوی اخطار، احضار، اطلاع رسانی و ... باشد کلاهبرداری است.
در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...
همشهری: فرمانده انتظامی گلستان با اعلام اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در خودرو گفت: در صورت سه بار تکرار کشف حجاب و ارسال پیامک، خودرو توقیف خواهد شد.
عباس عبدی؛ تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اجتماعی در توییتر نوشت: چرا پیامک سرقت نکردن برای کسی نمی‌آید؟ چون افراد بسیار بسیار اندکی مرتکب آن می‌شوند. پس اگر برای حجاب پیامک فراگیر می‌فرستند طبعا فکر می‌کنند که بسیاری از مردم مخاطب آن هستند.
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست، اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست، اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
زارع پور تاکید کرد: اگر کندی در پیام رسان‌های داخلی مشاهده کردید با شماره ۱۹۵ تماس بگیرید، حتما رسیدگی می‌شود.
قانون آیین دادرسی کیفری هم طی مواد ۲۵۵ تا ۲۶۱ این شرایط را مهیا کرده است که اگر افرادی به اشتباه در جریان تحقیقات مقدماتی و یا دادرسی بازداشت شده اند یا بعدا حکم‌برائت آنها صادر شود باید از آنها جبران خسارت گردد. همه اینها چهره باصلابت قانونی و قضایی تکریم حیثیت و حقوق انسانی را در مقررات کیفری به نمایش می گذارد.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیارى از مردم اعلام مى کنند که جریمه‌ها پیامک نمى شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک براى مردم ارسال مى شود و اگر کسى پیامکی دریافت نمى کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ