براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوردن پروتئین بیشتر در طول روز، یک راز کوچک شدن شکم است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین می‌تواند به عضله‌سازی بدن کمک کند. از طرف دیگر پروتئین موجب می‌شود تا اشتهای شما کاهش پیدا کند.
خوردن غذا‌های حاوی فیبر به کاهش تجمع چربی در اطراف شکم کمک زیادی می‌کند. از طرف دیگر فیبر موجب می‌شود تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری داشته باشید. فیبر با اتصال به اسید‌ها صفراوی مورد نیاز برای هضم چربی، جذب چربی در بدن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فیبر به قند و کربوهیدرات نیز متصل می‌شود. موجب می‌شود که جذب آن‌ها در جریان خون به تأخیر بی افتد و آهسته‌تر انجام شود.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
شرکت داروسازی نوو نوردیسک (Novo Nordisk) که سازنده این قرص است گفته تا اواخر سال جاری برای کسب مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده اقدام خواهد کرد تا بتواند این دارو را به بازار عرضه کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
به گفته غلامی اکثر استان‌های کشور تحت تاثیر کم بارشی قرار دارند به گونه‌ای که از ابتدای سال زراعی تا پایان اسفند ۱۴۰۱، کل کشور با کاهش ۱۵ درصدی بارش روبرو بوده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پرهیز صعود کوهنوردان به ارتفاعات نیز تاکید کرد و در خصوص عشایر نیز عنوان کرد: عشایر در مدت اعلام هشدار از جابه جایی بپرهیزند.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: قیمت کنونی هر کیلوگرم پیاز در میدان مرکزی ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان است که نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
سخنگوی دولت با بیان اینکه تورم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته‌ است، گفت: تورم به حدود ۴۰ درصد رسیده است، البته ۴۰ درصد تورم به معنای نداشتن گرانی نیست.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه تا الان ۷۶ درصد کاهش بارندگی را در سطح کشور داشته ایم، گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون ۱۵ درصد ورودی‌ سدهای کشور کاهش پیدا کرده است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
گیاهان حاوی مقدار زیادی مواد مغذی گیاهی هستند که اثر آنزیمی دارند آنزیم‌ها به تجزیه غذا نیز کمک می‌کنند. هم چنین، آنزیم‌ها به هورمون‌ها کمک می‌کنند تا به مکان‌های گیرنده هورمونی در بدن (مانند انسولین، تستوسترون و استروژن) برسند. گیاهان می‌توانند به متابولیسم موثرتر این مواد کمک کنند.
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار با کاهش ۱۵ تا ۲۵ هزار تومانی به ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کاهش یافته است و با توجه به ورود به فصل برداشت و افزایش تولید کاهش قیمت‌ها ادامه دارد.
در مورد زمان پرداخت یارانه تیر ۱۴۰۱، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی را اعلام نکرده است. اما با نگاهی به زمان واریز یارانه‌های در مراحل گذشته می‌توان احتمال داد که دولت یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ را ساعت ۲۴ امشب بیستم تیرماه یا ساعت ۲۴ بیست و یکم تیر ماه پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ