گیاهان حاوی مقدار زیادی مواد مغذی گیاهی هستند که اثر آنزیمی دارند آنزیم‌ها به تجزیه غذا نیز کمک می‌کنند. هم چنین، آنزیم‌ها به هورمون‌ها کمک می‌کنند تا به مکان‌های گیرنده هورمونی در بدن (مانند انسولین، تستوسترون و استروژن) برسند. گیاهان می‌توانند به متابولیسم موثرتر این مواد کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
یک قایق مسافربری که بیش از حد بارگیری شده بود در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی واژگون شد که بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر مفقود شدند.
آتش سوزی در الجزایر شمار زیادی کشته و مصدوم برجای گذاشته است.
در این مقاله قرار است تصاویر دسر‌های شیرینی را با هم مرور کنیم که آن‌قدر زیبا، هنرمندانه و بی‌نقص هستند که حتی تماشای تصاویر آن‌ها هم لذت‌بخش است.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
به دنبال سفر وزیر امور خارجه کشورمان به امارات و رایزنی با مقامات اماراتی، ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند.
خیار حاوی ویتامین C بوده و روشن‌کننده و نرم‌کننده است. خیار را حلقه کنید و روی چشم‌هایتان بگذارید. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید؛ سپس صورت‌تان را با آب شست‌وشو دهید.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ است.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
در یک مطالعه حیوانی، عصاره خشک بذر شنبلیله با دوز ۱۵ میلی‌گرم بر کیلوگرم وزن حیوان توانسته است قند خون را در موش‌های آزمایشگاهی دیابتی کاهش دهد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
در صورت امکان با مو‌های خیس نخوابید. وقتی مو خیس است، به مراتب بیشتر مستعد آسیب است؛ زیرا باعث ایجاد موخوره شود. اگر مجبورید روی مو‌های خیس بخوابید، حتما با یک شانه دندانه پهن آن را شانه کنید.
کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های قطری مجوز حرفه‌ای ۱۵ باشگاه را صادر کرد.
پانزدهمین روز متوالی است که اشغالگران صهیونیست با بستن ورودی‌های اصلی روستای المغیر در رام‌الله، به محاصره آن ادامه می‌دهند.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
داشتن یک خواب خوب در شب یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید برای حفظ وزن سالم و سلامت کلی انجام دهید. مطالعات نشان می‌دهند که کم خوابی با افزایش وزن و سایر اختلالات سلامتی مرتبط است.
آن‌ها شیرین و بی گناه به نظر می‌رسند، اما برخی از زیباترین موجودات نیز کشنده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ