یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و خدماتی در استان، گفت: صنایع باید پیشگام راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های محیط‌زیست باشند.
سمنان- وزیر صمت با بیان اینکه صنایع به کمک تولید برق کشور می آیند، گفت: ساخت نیروگاه‌ها با تجهیزات بومی مهمترین رویداد در صنعت برق کشور به حساب می آید
معاون بازار برق ایران از معافیت صنایع خریدار برق تجدیدپذیر از بورس انرژی از برنامه‌های مدیریت مصرف خبر داد.
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
۳۰ درصد از محصولات کشاورزی در ایران تبدیل به ضایعات می‌شود. با کاهش یک میلیون تن ضایعات سبزی و صیفی، امکان افزایش صادرات تا حدود ۵ میلیون تن فراهم می‌شود.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که نکات محیط‌زیستی را رعایت می‌کنند و همگام با توسعه پایدار پیش روند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.
گرگان-یکی از افتخارات هر ملتی صنایع دستی آن است، چرا که این صنعت حاصل هنر صنعتگرانی است که رسوم و فرهنگ نسل ها را در محصولات خود متجلی می کنند،اما در آخر بهای لازم به این صنایع داده نمی شود.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
فرمانده دافوس ارتش گفت: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هر کشور موتور محرکه نیروهای مسلح هستند، به ویژه آنکه نیروهای مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی داشته باشند.
رجبی مشهدی گفت: برای تابستان پیش رو به دو فاکتور اساسی باید توجه کرد یکی میزان دمای هوا و دیگری اجرای برنامه‌های زمانبدی شده در موعد مقرر که باید توجه ویژه ای به این دو داشت.
دزفول- عضو شورای جهانی صنایع دستی از کشور کویت با اشاره به بازدید از ظرفیت‌های دزفول در حوزه «کپوبافی» گفت: شهرستان دزفول این پتانسیل را دارد که نشان شهر جهانی کپو را دریافت کند.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: لازم است یک جریان جدی در زمینه فناورشدن صنایع بزرگ ایجاد شود.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین ترددهای تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند.
امروز بازار سرمایه شاهد چرخش دوباره به سمت نمادهای خودرویی بود.
امروز صنایع و نمادهای مختلفی مختلفی شاهد تغییرات بودند.
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم در پژوهشگاه رویان و شرکت‌های همکار بتوانیم در صنایع مختلفی همچون مهندسی و کشاورزی ده‌ها رویان برای پیشبرد سایر فناوری‌ها راه اندازی کنیم.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: صنایعی که در نزدیکی سواحل و دریا هستند، مکلفند تا آب مورد نیاز مصرفی صنعت خود را از طریق آب دریا تأمین و صنایع دیگر می‌توانند از پساب فاضلاب شهری استفاده کنند.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همواره در سیاستهای کلی برنامه های پنجساله توسعه مقام معظم رهبری ابلاغ شده این بارهم در برنامه هفتم توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی تاکید شده است.
تبریز- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه صنایع بزرگ و سنتی کشور به موضوع دانش بنیان ورود کنند، گفت: باید به اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در این صنایع توجه شود.
معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: سازمان‌هایی که محیط زیست را تخریب می‌کنند باید در حفظ محیط‌زیست هم فعال باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ