بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که فولادی ها در صدر قرار دارند.
ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گل گهر ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم اردیبهشت را به ثبت رساندند.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار  به کانال ۴۱ هزار تومانی، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، توصیه مجید عشقی به سهامداران تازه وارد، تحریم‌ها چه تاثیری بر صنایع کامودیتی محور ایران دارد؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در صنایع بزرگ مانند صنایع نفتی و گازی بیشترین هدررفت انرژی را داریم و اگر بتوانیم میزان مصرف را در این صنایع بهینه سازی کنیم، درصد قابل توجهی انرژی ذخیره می‌شود.
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر هفته پایانی پایانی مهر بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
محققان مؤسسه سیستم‌های هوشمند ماکس پلانک اشتوتگارت آلمان به تازگی یک ربات نیم متری به نام «مورتی» طراحی کرده اند که می‌تواند به جای اجرای یک برنامه از پیش تعیین شده، خودش راه رفتن را بیاموزد. این ربات قادر است در مدت یک ساعت راه رفتن را بخوبی یاد بگیرد.
گروهی از دانشمندان روشی را ابداع کردند که در آن با استفاده از ریز جلبک‌های می‌توان سیمانی را تولید کرد که نه تنها باعث کاهش دی اکسید کربن بلکه به جذب آن از جو نیز کمک می‌کند.
جیمز وب احتمالا تا آن زمان از بین خواهد رفت؛ اگرچه امید است که این رصدخانه فضایی برتر تا اوایل دهه ۲۰۴۰ کار کند.
در مجموع فعالیت ناشران بورسی، سود نقدی 40 صنایع فعال بورس تهران در بهمن ماه جمعا 283 هزار میلیارد و 357 میلیون و 344 هزار و 200 تومان بوده است.
یکی از صنایعی که بیشترین اثر را از برجام می گرفت، صنعت بانکداری بود. به همین دلیل با اجرایی شدن برجام، نمادهای بانکی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شدند و رشد خوبی کردند.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ