امروز صنایع و نمادهای مختلفی مختلفی شاهد تغییرات بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که نکات محیط‌زیستی را رعایت می‌کنند و همگام با توسعه پایدار پیش روند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت : اصلاح حکمرانی در صنعت با تاکید بر کاهش تصدی‌گری را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه در صنایع معادنی هنوز هم خام فروش هستیم.
معاون صنایع دستی گفت: با نهادهای مختلف صحبت کرده ایم تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود از جمله ظرفیت های وزارت دفاع برای تأمین مواد اولیه ورشوسازی.
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
طبق اعلام ایمیدرو، «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» آماده دریافت تخلفات در حوزه معدن و صنایع معدنی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده، گفت: باید مجلس و دولت از صنایع بزرگ به عنوان یکی از راه‌های صادرات حمایت کنند.
امروز بازار سرمایه شاهد چرخش دوباره به سمت نمادهای خودرویی بود.
امروز مطالبی همچون حباب سکه بزرگ تر شد، یورو توافقی در کف کانال 35 هزار تومان، ارزش سهام عدالت در اولین روز آذرماه چقدر شد؟، ترین های بورس امروز، انبار کدام صنایع بورسی خالی است؟، خبری مهم برای نمادهای گروه محصولات کاغذی، حجم مبنای کدام نمادها حذف می شود؟، افزایش سرمایه جذاب ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اصفهان- ایده‌کاپ طراحی نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی خلاق ترکیبی برگزار می‌شود.
اصفهان- ایده‌کاپ طراحی نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی خلاق ترکیبی برگزار شد.
شناسایی صنایع تاثیرگذارچهارشنبه در روز نزولی- صعودی بورس اهمیت دوچندانی دارد.
بورس امروز ریزشی بود اما نمادهایی نیز در همین وضعیت ریزشی دارای قدرت خریدار بودند.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
در روزهای ریزشی بازار شناسایی نمادها و صنایع مهم می‌تواند برای روزهای رشد بازار کارگشا باشد.
در روزهای ریزشی بازار شناسایی نمادها و صنایع مهم می‌تواند برای روزهای رشد بازار کارگشا باشد.
دانستن نمادهای تأثیرگذار می‌تواند در شناسایی روندهای بورسی و چرخش پول به سمت صنایع معامله گران را کمک کند.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
گروهی از دانشمندان روشی را ابداع کردند که در آن با استفاده از ریز جلبک‌های می‌توان سیمانی را تولید کرد که نه تنها باعث کاهش دی اکسید کربن بلکه به جذب آن از جو نیز کمک می‌کند.
عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا باعث کاهش هزینه‌های طرفین برای سپرده‌گذاری معامله، کوتاه شدن زمان عرضه، سرعت بالا و سهولت انجام معامله و از همه مهمتر افزایش شفافیت می‌شود.
یکی از صنایعی که بیشترین اثر را از برجام می گرفت، صنعت بانکداری بود. به همین دلیل با اجرایی شدن برجام، نمادهای بانکی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شدند و رشد خوبی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ