در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
تجزیه و تحلیل جدید گروه ورلد وِدر اتریبیوشن (World Weather Attribution) به این نتیجه ختم شده که احتمال نقش گرمایش حاصل از عملکرد انسان‌ها در شکل‌گیری موج گرمای اخیر در اروپا، ایالات متحده و بخش‌های از خاورمیانه، در حداقل مطلق، ۹۵۰ و حداکثر ممکن ۴۴۰۰ برابر افزایش یافته است.
رهبر جنبش حماس در خارج ضمن تجلیل از عملکرد قهرمانانه مقاومت در جنین، حمایت امت از پایداری و مقاومت ملت فلسطین را ستود.
حققان با استفاده از یک روش به نام تجزیه و تحلیل منحنی ویژگی‌های عملکرد گیرنده، تخمین زدند که افراد چند روز نیاز دارند تا مصرف غذای خود را پیگیری کنند تا از نظر بالینی به کاهش وزن قابل‌توجهی برسند.
در این مطلب آنچه در این ایام در اقتصاد جهانی گذشت و پیش بینی می گردد رخ دهد و تاثیرات آن را بخوانید. همچنین عملکرد و قیمت بازار نفت و طلا نیز مورد بررسی ریزبینانه قرار گرفتند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی، عملکرد شرکت‌های شاخص ساز سودآور، همه چیز درباره ۴ هزار سهام‌دار خارجی بورس، تحلیل تکنیکال شیران و بجهرم، قیمت دلار در مرکز مبادله ایران، مهم‌ترین تاریخ‌هایی که قیمت بیت کوین نوسان شدید خواهد داشت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
برپایی نمایشگاههای صنایع دستی، تغییر ساعت کاری موزه ها، تحلیل عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی و اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز هتلها ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
۲۳۰ روز پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال می‌توان تحلیل کاملی از عملکرد ساپینتو داشت.
واقعیت نشان می دهد که بن سلمان کنترل اوضاع را در دست گرفته و در زمینه اصلاحات میزانی از موفقیت در عملکرد او وجود دارد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
تحلیل گران شبکه ESPN معتقد هستند که کیفیت عثمان دمبله در بازی فینال، بدترین عملکرد یک بازیکن در تاریخ جام های جهانی بوده است.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در تحلیل وضعیت فرهنگی جامعه و راهکارهای برون رفت از آن بیانیه ای صادر کردند و نوشتند که به دنبال گشت ارشاد مسئولانیم.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، همچنان حذف برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان را ناعادلانه می داند.
بلینکن گفت: مطمئناً اوکراینی‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند، مبادا حادثه وحشتناکی در مورد نیروگاه هسته‌ای رخ دهد. اقدامات روسیه فراتر از استفاده از "سپر انسانی" است و می‌توان آن را "سپر هسته‌ای" نامید.
امروز ۸ بهمن ۱۴۰۰ خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است. زینب پاشاپور کیست؟
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ