دزفول- عضو شورای جهانی صنایع دستی از کشور کویت با اشاره به بازدید از ظرفیت‌های دزفول در حوزه «کپوبافی» گفت: شهرستان دزفول این پتانسیل را دارد که نشان شهر جهانی کپو را دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث‌فرهنگی با انتشار متنی از ثبت جهانی دزفول و کاشان در رشته‌های کپوبافی و منسوجات سنتی خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
دزفول - سرپرست پارک ملی دز گفت: هفت نفر از سوداگران چوب‌های جنگلی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز در هفته گذشته دستگیر شدند.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار منزل پاتوق معتادان پلمب شده است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول، پایمردی و پایداری یادگاران دفاع مقدس را ستود.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رشد تولید و اشتغال در دزفول نیازمند انعطاف بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی است.
دزفول- مدیر جهاد کشاورزی دزفول از پایان برداشت محصول سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۹ هزار تن محصول سیر از مزارع دزفول برداشت شد.
اهواز - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: برداشت چغندر قند پاییزه در شهرستان دزفول آغاز شده و تا تیرماه ادامه دارد.
اهواز - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: برداشت چغندر قند پاییزه در شهرستان دزفول آغاز شده است و تا تیرماه ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: در روزهای گذشته فیلمی مبنی بر هنجارشکنی برخی از گردشگران در دزفول منتشر شده بود که بدنبال آن یک نفر دستگیر و اقدامات لازم برای نفرهای دخیل دیگر در این موضوع انجام خواهد شد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: از عموم شهروندان و مهمانان نوروزی می‌خواهیم با رعایت اصول ایمنی به ویژه در ایام نوروز از وقوع حوادث جلوگیری کنند
اهواز - آیین چوب زنی محرم دزفول به عنوان اثر غیرملموس در لیست آثار ثبت ملی کشور قرار گرفت.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به شهادت ۷۲۰ دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس در دزفول، گفت: این شهرستان دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز شهید در کشور است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبر سرقت مسلحانه کلینیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
اهواز - مدیر کل شیلات خوزستان گفت: شهرستان دزفول به لحاظ دارا بودن پتانسیل بالای آبزی پروری، می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.
علی فرهمندپور با بیان اینکه این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد، گفت: مردم دزفول همواره پای نظام هستند و نباید به دروغ رسانه‌های بیگانه توجه کنند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
دزفول - رودخانه دز در شهرستان دزفول در یک پدیده بسیار عجیب سفید پوش شد و کف سفیدی بستر این رودخانه را فرا گرفت.
دزفول - رودخانه دز در شهرستان دزفول سفید پوش شد و کف سفیدی بستر این رودخانه را فرا گرفت.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از زمین‌گیر شدن سارقان مسلح در این شهرستان با شلیک گلوله مأموران پلیس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ