توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همواره در سیاستهای کلی برنامه های پنجساله توسعه مقام معظم رهبری ابلاغ شده این بارهم در برنامه هفتم توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی تاکید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می‌تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران برگزار شد.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
لاهیجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر ضرورت توجه به برندسازی و اقتصادی سازی صنایع دستی استان تأکید کرد.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اجرای ۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی اولویت است.
قائم مقام سابق سازمان میراث فرهنگی گفت: تحقیق در ارزشهای آثار پیشینیان مقدم بر هر اقدامی در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است ولی این امر در برنامه پیشنهادی هفتم مغفول ماند.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا،تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از احیای هنر منسوخ شده «دارایی بافی» در این استان خبر داد و گفت: گیلان، میزبان برنامه مهر اصالت مرغوبیت صنایع‌دستی می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ۱۲ برنامه تهرانگردی برای معرفی بخشی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
دبیر نمایشگاه گردشگری از حضور استان‌های مختلف در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال خبر داد.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ