معاون بازار برق ایران از معافیت صنایع خریدار برق تجدیدپذیر از بورس انرژی از برنامه‌های مدیریت مصرف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و خدماتی در استان، گفت: صنایع باید پیشگام راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های محیط‌زیست باشند.
سمنان- وزیر صمت با بیان اینکه صنایع به کمک تولید برق کشور می آیند، گفت: ساخت نیروگاه‌ها با تجهیزات بومی مهمترین رویداد در صنعت برق کشور به حساب می آید
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تناسب قیمت گذاری از ابتدا تا انتها زنجیره خودروسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه خودروسازان مواد اولیه موردنیاز خود را از بورس و با قیمت آزاد خریداری می کنند لازم است در قیمت گذاری شورای رقابت نرخ مواد اولیه نیز در قیمت تمام شده خودرو لحاظ شود.
قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.
۳۰ درصد از محصولات کشاورزی در ایران تبدیل به ضایعات می‌شود. با کاهش یک میلیون تن ضایعات سبزی و صیفی، امکان افزایش صادرات تا حدود ۵ میلیون تن فراهم می‌شود.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که نکات محیط‌زیستی را رعایت می‌کنند و همگام با توسعه پایدار پیش روند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.
گرگان-یکی از افتخارات هر ملتی صنایع دستی آن است، چرا که این صنعت حاصل هنر صنعتگرانی است که رسوم و فرهنگ نسل ها را در محصولات خود متجلی می کنند،اما در آخر بهای لازم به این صنایع داده نمی شود.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
فرمانده دافوس ارتش گفت: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هر کشور موتور محرکه نیروهای مسلح هستند، به ویژه آنکه نیروهای مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی داشته باشند.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
رجبی مشهدی گفت: برای تابستان پیش رو به دو فاکتور اساسی باید توجه کرد یکی میزان دمای هوا و دیگری اجرای برنامه‌های زمانبدی شده در موعد مقرر که باید توجه ویژه ای به این دو داشت.
خانواده پهلوی علاوه بر ۸.۲ درصد از زمین‌های مرغوب و حاصلخیز در سراسر ایران که بنیان ثروت خانواده پهلوی بوده، آن‌ها صاحب سهام کارخانجات، سهم از فروش نفت، شرکت‌های معدنی، سهام هتل‌ها در سراسر دنیا به ویژه امریکا، صنایع فلزی، مبالغی وجه نقد در بانک‌های معتبر دنیا و... نیز بوده‌اند. آثار هنری بسیاری نیز توسط فرح پهلوی خریداری شد که بخشی از سرمایه این خانواده محسوب می‌شد که هنوز سندی مبنی بر خروج این آثار از کشور در دست نیست، اما بخشی از این آثار در حال حاضر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شوند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: لازم است یک جریان جدی در زمینه فناورشدن صنایع بزرگ ایجاد شود.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین ترددهای تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند.
امروز بازار سرمایه شاهد چرخش دوباره به سمت نمادهای خودرویی بود.
امروز صنایع و نمادهای مختلفی مختلفی شاهد تغییرات بودند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: صنایعی که در نزدیکی سواحل و دریا هستند، مکلفند تا آب مورد نیاز مصرفی صنعت خود را از طریق آب دریا تأمین و صنایع دیگر می‌توانند از پساب فاضلاب شهری استفاده کنند.
بورس امروز ریزشی بود اما نمادهایی نیز در همین وضعیت ریزشی دارای قدرت خریدار بودند.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
اسماعیل دمیر رئیس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف ۱۶ شکست بخورد، برای خرید جنگنده های سوخو ۳۵ از روسیه تلاش خواهیم کرد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در بهار سال جاری، میزان مصرف فولاد نسبت به بهار پارسال رشد ۹ درصدی داشته که می تواند بیانگر افزایش تولیدات صنعتی فولادبر باشد.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ