رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
در این دیدار بر رفع برخی سوء تفاهم‌ها بین دو کشور و تقویت روابط سیاسی و اقتصادی تهران - خارطوم تاکید شد.
وزرای اقتصاد ایران و الجزایر در حاشیه اجلاس صندوق اپک در وین دیدار کردند.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرات متعدد نمایندگان درباره مشکلات آرد و نان، گفت: معاون اول و وزرای اقتصادی به سرعت برای حل این مشکل تدبیری اتخاذ کنند.
وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از طرف ایران و وزرای انرژی، اقتصاد و تجارت عمان اسناد همکاری‌های مشترک دو کشور را امضا کردند.
وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش جوانان و جهاد کشاورزی این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی می‌روند.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
با موافقت وزیر ارتباطات در جلسه با دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D۸، مقرر شد اجلاس وزرای ICT کشورهای عضو این سازمان سال آینده در ایران برگزار شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
سخنگوی دولت آخرین تصمیمات هیئت وزیران در جلسه امروز هیئت دولت را تشریح کرد.
وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال شده اند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: اگر وزرای ناکارآمد را حذف کنیم امیدواری مردم به بهبود شرایط بیشتر می‌شود و شرایط برای بر سرکار آمدن نیرو‌های توانمند ایجاد خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: وزرای نفت و نیرو از مصرف زیاد برخی از مشترکان گله‌مند بودند.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
وزرای نفت، نیرو، جهادکشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور اقتصادی و دارایی برای ارایه گزارش عملکرد و نیز پاسخگویی به سوالات نمایندگان این هفته در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
جلسات یکشنبه و سه شنبه هفته جاری مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و اقتصاد بررسی می‌شود.
وزرای امور خارجه ایران و ونزوئلا درباره تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آینده نزدیک رایزنی کردند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه وزرای رفاه و اقتصاد تصمیم گیر نهایی افزایش حقوق بازنشستگان هستند ، گفت: باید از بازنشستگان تامین اجتماعی بابت تاخیر عذرخواهی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ