وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش جوانان و جهاد کشاورزی این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد در نامه به ۶ وزیر با تاکید بر اینکه مجوزهای جدید صرفا یک شناسه یکتا است، درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوزهای جدید را به ماموران نظارتی آن نهادها یادآوری کنند.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به‌نقض قوانین بین‌المللی از سوی آنکارا در خصوص حضور ارتش این کشور در کشورهای مستقل سوریه و عراق گفت: ۶ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه ازپای درآمدند.
اوجی وزیر نفت گفت: در حال حاضر شرکت‌های توانمند روسی در ۷ میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و «نواک» معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند.
اوجی گفت: اکنون شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های روسی داریم.
وزیر کشور ترکیه از پرداخت خسارت جزئی، متوسط و سنگین به یک میلیون و ۳۷۷ هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر خبر داد و افزود: پرداخت خسارت به ۱۲۱ هزار خانوار دیگر نیز در دست اقدام است.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
وزیر ارتبازات گفت: در یکسال اخیر با همت رئیس جمهور، شورای عالی فضایی احیاء شد و ما در یک سال گذشته ۶ پرتاب داشتیم که در تاریخ فضایی کشور بی سابقه بوده است.
بندرعباس - وزیر نفت با بیان اینکه ایران در جمع ۶ کشور دارنده دانش‌فنی تولید کک‌اسفنجی قرار گرفته است، گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: بیش از ۶ ماه است که تقاضای استیضاح وزیر ورزش با ۲۲ به هیأت رئیسه داده شده و همچنان وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است.
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: اقتصاد ایران در سال جاری ۶ تا ۸ درصد رشد خواهد کرد و این بسیار خطرناک است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی ۱۱ میلیون تومان است.
وزیر دارایی عربستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که ۶ ماه آینده و حتی شاید ۶ سال آینده برای کشورهای خاورمیانه بسیار سخت خواهد بود.
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات امکانی را فراهم کرده تا کودکان و نوجوانان از محتوای مناسب برخوردار شوند. سرویس «۶، ۵، ۴» از طریق سرشماره#۴۵۶* قابل‌ دسترسی است.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
عین اللهی از تشکیل صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و افزود: امیدواریم با این اقدام، شرایط حمایت از بیماران صعب العلاج، بهتر شود.
وزیر ارتباطات گفت: در ایام اربعین حسینی مسیر نجف تا کربلا با تجهیزات فیبرنوری فیبرکشی میشود و در ایستگاه‌های مختلف از طریق وای‌فای اینترنت پرسرعت و رایگان در اختیار زوار قرار میگیرد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ