نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
نماینده مردم رشت گفت: قیمت برخی از کالاهای اساسی و مرغ افزایش یافته و مجلس باید جلسه عیرعلنی درباره این موضوع تشکیل دهد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های اقتصادی و کشاورزی مجلس خواست که جلسه‌ای درباره وضعیت مرغ و نان برگزار کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های کشاورزی و اقتصادی مجلس خواست که جلسه‌ای درباره وضعیت مرغ و نان برگزار کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره جلسه‌اش با مدیران سرخابی و نمایندگان مجلس ارائه کرد.
هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود درباره موضوع مسمومیت دانش آموزان مجلس یک جلسه علنی تشکیل دهد تا مسئولان ذیربط در این زمینه پاسخ دهند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد باید یک جلسه نظارتی درباره سفر گروسی و تعهداتی که برای کشور و همچنین آژانس رقم خورده است، برگزار شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی درباره موضوع ارز با حضور مسئولان دولتی برگزار کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای صبح امروز مجلس یک ساعت پیرامون مسئله ارز و مسائل اقتصادی جلسه غیرعلنی داشت و فردا صبح نیز مجدداً جلسه‌ای پیرامون ارز در مجلس تشکیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مجلس و دولت، جلسه فوری برای کنترل قیمت ها برگزار کنند.
در این نشست آقای قالیباف ضمن بیان توضیحاتی درباره مصوبه سران قوا برای مولدسازی اموال راکد دولت، به نمایندگان این وعده را داد که مجلس حتما درباره مصوبه مولدسازی جلسه‌ای مجزا به شکل علنی برگزار خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه‌ای غیرعلنی برگزار می‌کنیم تا وضعیت بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه مشخص شود.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است. مجلس باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و افراد ذیربط احضار شوند.
نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مساله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید شفاف به مردم گفته و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: امسال تاکنون تعداد ۲۱۷ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال و بیش از ۳۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ