عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همان‌طو‌ر که در قسمت‌های پیشین گفته شد، نبود متون و شواهد نوشتاری از داخل امپراتوری هخامنشی سبب می‌شود که گمانه‌زنی آن‌هم درباره چنین موضوعات پیچیده‌ای اگر ناممکن نباشد، بسیار سخت بوده و با اما‌و‌اگرهای بسیاری همراه باشد. ما باید متون مغرضانه یونانی را بارها بخوانیم، شاید بتوانیم به بخشی از واقعیت آن امپراتوری و جامعه‌اش پی ببریم.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ساختار حکمرانی فضای مجازی در کشور یکپارچگی ندارد گفت: در تهیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اصلاً با شورای عالی فضای مجازی مشورت نشده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در ایران ساختار شبکه اقتصاد از طرح توسعه صنعتی پیروی نکرده و این محصول ۶۰ سال اقدامات و سرمایه‌گذاری‌ها و رفتارهای اقتصادی دولت‌های مختلف است.
­رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ساختار صندوق سرمایه‌گذاری «بازنشستگی تکمیلی» را ابلاغ کرد.
بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید.
نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا نهاد مردمی و برخواسته از اراده مردم و به نوعی مردمی‌ترین ساختار در نظام جمهوری اسلامی است.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در راستای اصلاح ساختار بودجه به بررسی چالش‌های اساسی بودجه در ۱۶ محور پرداختند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
شاهرود- فرمانده ارشد آجا در استان سمنان بابیان اینکه ساختار و تجهیزات به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: ارتش برای برقراری امنیت در خدمت مردم است.
مجموعه باملند یکی از ده‌ها سازه ایست که در اطراف و مجاورت دریاچه ساخته شده و با مدل مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود لذا عدم درک صحیح از تفاوت‌های مدل مدیریتی بخش خصوصی بر یک مرکز تجاری در قیاس با مدیریت شهری در یک مقیاس عظیم مثل دریاچه شهدای خلیج فارس، خود یکی از نکاتی است که باعث می‌شود افراد به اشتباه فکر کنند که مدیریت باملند برای کل اطراف دریاچه تصمیم‌گیری می‌کند در حالیکه مطلقاً چنین نیست و ساختار مدیریت شهری در این زمینه دارای مسئولیت و متولی امور است.
نخست وزیر انگلیس مدعی شد که روسیه باید در قبال جنایات خود در جنگ پاسخگو باشد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هم‌اکنون برخورد جبهه مقاومت با جبهه استکبار آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است.
راننده پیشین فرمول یک معتقد است که در حال حاضر ساختار تیم قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک شکسته شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ ساختاری اشکالی در قانون اساسی نیست، اما از لحاظ اجرا و عمل به برخی از مفاد قانون اساسی ایراداتی داریم که باید مرتفع شود.
سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
دکتر فرزین در همایش سراسری امور سازمان و روش ها بر ضرورت پویایی ساختار با هدف بهبود فرآیندهای بانک تاکید کرد.
رئیس‌جمهور جدید برزیل با انتقاد از ساختار کنونی شورای امنیت سازمان ملل، بر لزوم تغییر آن و پایان حق رأی وتو تأکید کرد.
طبق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و چارچوب اصلاح ساختار بودجه دولت‌ها باید سهم درآمدهای نفتی را در بودجه‌ها کاهش دهند.
سرمربی تیم ملی آمریکا می‌گوید ایران با ساختار دفاعی مستحکم، حریف سرسختی محسوب می‌شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد مدیریت واحد ریسک و راه‌اندازی ساختار پدافند غیر عامل در ساختار مدیریت بحران به عنوان بخشی از این اقدامات خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ایجاد ساختار جدید واحدهای اجرایی بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی در دوره تحول‌آفرینی سازمان خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهایی شدن اصلاح ساختار بانک مرکزی مهار موتور خلق نقدینگی و تورم را فراهم می‌کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار علاقه دارد از خود چهره‌ای مقتدر و بدون هیچ استرس و یا تزلزلی نشان دهد. کشورهای غربی به خوبی با این چهره آشنایی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ