سرپرست اسبق سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه وزرای رفاه و اقتصاد تصمیم گیر نهایی افزایش حقوق بازنشستگان هستند ، گفت: باید از بازنشستگان تامین اجتماعی بابت تاخیر عذرخواهی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با وزیر حمل ونقل عراق ضمن بررسی آخرین روند پروژه شلمچه به بصره و برگزاری اجلاس وزرای حمل ونقل گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه روسیه و فیصل مقداد، همتای سوری او بر راه حل جامع بحران سوریه بر اساس چارچوب آستانه تاکید کردند.
با توافق وزرای بهداشت و رفاه، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.
نمایندگان مجلس که خود اعتراف می‌کنند از استیضاح مسئولین اجرائی عاجزند. مردم هم که گرفتار روزمرگی و سروسامان دادن به زندگی از سروسامان افتاده خود هستند. تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوا جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای راه و شهرسازی و صمت بر لزوم تأمین خودرو و مسکن ارزان قیمت برای جوانان تاکید کردند.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای راه و شهرسازی و صمت بر لزوم تأمین خودرو و مسکن ارزان قیمت برای جوانان تاکید کردند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
قاسمی با اشاره به نشست وزرای عشق‌آباد در ترکمنستان گفت: وزرای عشق‌آباد مربوط به کشورهای محصور در خشکی است، در این نشست همچنین ایران، چین، روسیه و کشورهای عربی هم حضور داشتند. در این نشست همه پذیرفتند که ایران می‌تواند به لحاظ ژئوپلیتیکی مهم‌ترین نقش ترانزیتی جهان را داشته باشد. به دلیل کریدورهای شمالی و جنوبی. ما باید بتوانیم از این موقعیت ایران در جهان استفاده کنیم.
تا اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸ سوال در صحن از وزرا در موضوعات مختلف مطرح شده است که وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح ۵ سوال از شخص اول آن، از این حیث تا پایان اجلاسیه دوم رکورد دار بود و پس از آن وزارت خانه‌های راه، نفت و بهداشت هرکدام با ۲ سوال بیشترین پاسخ را به سوالات در صحن نمایندگان داده‌اند.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ