وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف منصوب کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید رمضانی را به‌عنوان دبیر هیات اجرایی بیست‌ و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب کرد.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما در وزارت علوم به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب و همچنین اجرای موارد قانونی در این حوزه که برای دانشگاه‌ها وجود دارد، اهتمام جدی داریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه ورزش، مسائل آن کاملا برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه‌ای است که افتخارات ورزشکاران، بدخواهان مردم ایران را عصبانی کرده است و باید خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت، از این عصبانیت بمیرید، زیرا چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را ندارید.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
سمنان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه سیزدهم در راس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.
حال در شرایطی وزیر ارشاد خواهان اجرای کنسرت‌ها و رخدادهای هنری به صورت نامحدود و عادی شده که جامعه هنری در چهار دهه، مشارکت هنری آزاد و معمولی می‌خواست و شاید یکی از چندین دلخوشی و خواسته جوانانی که امروز معترض تعریف می‌شوند اجرا یا حضور آزادانه و بی‌دغدغه در همین رویدادهای هنری بود. چند نسل با آن خاطرات نه‌چندان خوشایند، طبیعی است که امروز نسبت به تن دادن به خواسته وزیر ارشاد اکراه داشته باشند .
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و دریافت دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
سوال مردم نیشابور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام وصول شد.
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها گفت: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد، در دانشگاه حضور می‌یابد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان هفته آینده به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود.
در پی تجمع عصر امروز در دانشگاه شریف و برخی گزارش‌ها مبنی بر درگیری در این دانشگاه، وزیر علوم برای پیگیری اوضاع در این دانشگاه حاضر شده است.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه همه دانشجویان را همچون فرزندان خود می‌دانیم، تصریح کرد: این جوانان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و آینده‌سازان میهن هستند و ما باید تمام و کمال از آنان حفاظت و صیانت کنیم.
در زیر پوست اخبار مرتبط با دستگیری مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی، ماجرا‌هایی جریان دارد که شاید اطلاعات چندانی از آن در دسترس عموم نباشد. برخی از تحلیلگران امور سیاسی معتقدند که این حوادث تبعات انشقاقی است که میان اصولگرایان بعد از انتخابات سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
شیراز – «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح شنبه به استان فارس سفر می کند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند، تصریح کرد: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود. قبل از شروع سال تحصیلی جدید باید بحث‌های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و ایاب و ذهاب دانشجویان برنامه‌ریزی شود تا امکانات لازم برای دانشجویان مهیا شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۷/۵ درصد رتبه‌های ۱ تا ۱۰ زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه‌های ۱ تا ۵ گروه‌های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، دلیل مخالفتش با بومی‌گزینی دانشجویان و اساتید را اعلام کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور حذف شدنی نیست؛ در حال‌حاضر، چند هزار دانش‌آموز داریم که معدل آنها ۲۰ است. نمی‌توان تمام این افراد را در آن ۱۵ درصد رشته‌های پرطرفدار جذب کنیم؛ به همین دلیل کنکور باید برگزار شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه کلاس‌های ترم آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود که قابل پیش بینی نباشد، در غیر این صورت تمام کلاس‌ها حضوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ